Ozark is a portfolio theme designed for all types of creative websites. It was built based in the latest trends in design style and typography choices.

Address

63739 Street B:9 City, Country

Phone

1-900-333-333

#11 newsletter Performance Managera

Serdecznie zapraszam na kolejną dawkę newsów branżowych a w nich:

Google Ads

  • Google wprowadza continuous scrolling. Rozwiązanie wpływa na emisję reklam, które będą się pojawiać po przewinięciu strony.
  • Google wprowadza model atrybucji oparty o danych jako podstawowy. Użytkownicy mogą sami zmienić ustawienia atrybucji na koncie. Jak wynika jednak z moich obserwacji uważam, że właśnie ten model jest w dniu dzisiejszym najskuteczniejszy.
  • Google wprowadza nowy typ reklamy dla produktów i usług turystycznych. To kolejne po hotel Ads rozszerzenia ułatwiające promocję dla branży turystycznej w wyszukiwarce.
  • Google testuje nowy sposób prezentacji linków do podstron.
  • Konwersje po obejrzeniu wideo w kampaniach Google Ads dostępne są dla nowych formatów wideo takich jak TrueView In-Stream czy kampaniach promujących aplikację.
  • TrueView for Action zostają zastąpione kampaniami Video Action Campaign.
  • Użytkownicy GA4 będą mogli włączyć konwersje rozszerzone z Google Ads.

SEO

  • Google wprowadza continuous scrolling. Więcej informacji znajdą Państwo na: https://blog.google/products/search/continuous-scrolling-mobile/
  • Wyszukiwarka Google uruchamia panel wiedzy o podcastach. Przy wynikach zostaną wyświetlone dodatkowe informacje dotyczące podcastów.

Social Media

  • FB pracuje nad nową nazwą swojej firmy. Dalsze kroki firmy w tym obszarze owiane są tajemnicą.
  • FB wprowadził nowe metody wyświetlania produktów oznaczonych na zdjęciach.
  • FB testuje komentarze widoczne w relacji.
  • IG daje możliwość oznaczania 2 marek w poście.
  • Linkedin rozważa wycofanie relacji.

Marketing

  • Już czas na zaplanowanie działań świątecznych czy black friday. Nie odkładaj kampanii na ostatnią chwilę!
  • W GDS mamy nowe funkcje tworzenia nawigacji w raportach
  • Dostępny jest nowy GA360 zbudowany na podstawie GA4

Adrian Andrzejczyk

High Performance Marketing

All Author Posts