#4 Newsletter eMarketera – wiesz więcej

Zapraszam na kolejną porcję nowości z branży. Chcesz być zawsze doinformowany? Zapisz się na newsletter!

SEM

  • Google Ads wprowadza nową zakładkę statystyki to beta dostępna na polskich kontach. Znacznik pojawia się poniżej rekomendacji.
  • Google standaryzuje konwersje w reklamach wideo. Bez względu czy prowadzisz działania w modelu CPA czy też CPV możesz w ten sam sposób
  • Google blokuje możliwość wyświetlania reklam na frazę Google Ads
  • Google wprowadza nowe opcje rozszerzonych formularzy. Osoby mogą się z nami skontaktować poprzez formularz wysłany bezpośrednio z reklamy. Znacznie skraca to ścieżkę konwersji.
  • Google walczy z przestępcami w Belgii blokując reklamy ślusarzy. W ten sposób dostało się oczywiście osobom działającym legalnie.
  • Walcząc z dyskryminacją Google zmienia swoją politykę dotyczącą nieznanej płci. Obecnie były w panelu 3 mężczyzna, kobieta oraz płeć nieznana.

Google form

SEO

  • Google Moja Firma wprowadza chat umożliwiający szybki kontakt z klientami,
  • Google Moja firma wprowadza również etykietę data otwarcia informującą o tym kiedy została lub zostanie otwarta firma,
  • Google prowadzi kolejne testy w zakresie dark mode. Czy ciemne skórki staną się w najbliższych latach nowym trendem?
  • Google usuwa duplikaty zdjęć z wyników
  • Google przesłał informację dotyczącą nakładania kar na reklamodawców. Szczegółowe informacje są dostępne w panelu GSC.
google dark mode tests
Google dark mode