Zapraszam na kolejną dawkę newsów. Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na newsletter!

Google Ads

  • Google umożliwia modelowanie atrybucji po poszczególnych kanałach Google Ads. Pozwala to na lepsze sprawdzenie ścieżek konwersji.
  • Reklamy elastyczne stały się podstawowym formatem reklamowym.
  • Google rezygnuje z reklam produktowych z prezentacją (funkcja ta nie była nawet dostępna w Polsce).
  • W tym roku czekają nas zmiany w systemie przyznawania statusu partnera Google. Przypominam, że moja firma posiada status partnera i nic nie wskazuje aby miało się to zmienić.

SEO

  • GSC umożliwia analizę core vitals.
  • Duże zmiany w aktualizacji pod core vitals spodziewane są na marzec 2020.
  • Prowadzimy prace programistyczne w celu dostosowania stron do nowych wymagań. Optymalizujemy kod strony w sposób rekomendowany przez Google. W celu uzyskania wyceny proszę o kontakt.
  • Różne narzędzia wykazują spadek Featured snippets (polecanych fragmentów z odpowiedzią) w wyszukiwarce.

Inspiracje:

  • 8 marca to dobra okazja na promocję lub życzenia w social mediach.
  • 20 marca to pierwszy dzień wiosny.
newsletter emarketera 2021