#6 newsletter eMarketera
Dzień dobry,
poniżej przesyłam najważniejsze zmiany i aktualizacje w świecie e-marketingu.
- mamy nowy layout planera słów kluczowych
- aplikacja Google Ads na urządzenia mobilne otrzymała nowe funkcje w tym możliwość sprawdzenia efektywności kampanii
- firma planuje wycofanie strategii ustalania stawek tROAS oraz tCPA.
- wchodzi ujednolicenie atrybucji konwersji we wszystkich kampaniach wideo
- mamy możliwość ustalania stawek dla różnych kont przy użyciu strategii portfolio!
- pamiętaj o zmianach w typach kierowania słów kluczowych.
„Dzięki strategiom portfolio ustalania stawek na różnych kontach udało nam się zwiększyć wartość konwersji o 14%. Umożliwiło to nam koncentrację na poszczególnych ważnych rynkach. Strategie ustalania stawek dla wielu kont pozwoliły nam uprościć podstawową konfigurację i jednocześnie wygenerować większą wartość konwersji przy tym samym ROAS”. – David McNair, kierownik ds. płatnych wyników wyszukiwania (GetYourGuide) |
- Nowość w Google Analytics 4 – mamy możliwość wykluczania miejsc docelowych
- Google wprowadza możliwość rezerwacji dla hoteli. To darmowa alternatywa dla hotel ads
- Bing zaktualizował wygląd wyników wyszukiwania
- Google moja firma pokazuje w jaki sposób znaleźli nas klienci
- Google zaktualizował wyniki wyszukiwania dla newsów
- Google maps posiada funkcje lokalizacji ładowarek do aut elektrycznych
- twitter chce wprowadzić możliwość cofania opublikowanych wpisów
- Facebook walczy z rządem Australii zmuszającym wydawców treści do płacenia wydawcom wiadomości za treści
W ostatnich dniach w mediach było głośno o pożarze serwerowni OVH. To zdarzenie prowokuje do refleksji na temat przechowywania danych w sieci. Wszystkim moim klientom posiadającym usługi rozszerzone o zarządzanie marketingiem robię regularne kopie danych, które są przechowywane na pamięci zewnętrznej (dyski). Ponadto stale monitoruję sieć pod względem niedostępności domeny. Powoduje to, że jestem w stanie bardzo szybko odtworzyć stronę na innym serwerze i zminimalizować niedostępność w rozsądnym czasie. Optymalnym rozwiązaniem jest backup u innego dostawcy hostingu. Jeśli są Państwo tym zainteresowani to proszę o kontakt.