Audyt Google Analytics

Usługa audytu Google Analytics dotyczy 2 kluczowych obszarów:

  1. Audyt wdrożenia usługi Google Analytics
  2. Analiza ruchu w domenie lub aplikacji

Chcesz dowiedzieć się więcej o użytkownikach witryny, klientach, fanach? Masz wątpliwości co do poprawnie skonfigurowanej usługi lub mierzonych konwersji? Widzisz dziwne zachowania użytkowników? Może na stronie jest dużo botów? Niepokoi Cię czas spędzony na stronie lub nagłe zmiany w zrachowaniach użytkowników? Jeśli tak to oferta audytu konta Google Analytics jest skierowana właśnie do Ciebie. Skorzystaj z kompleksowych rozwiązań audytu wdrożenia Google Analytics.

Z czego składa się audyt konta Google Analytics?

Przeprowadzony Audyt Google Analytics składa się z:

  • Pliku excel – zawierającego wszystkie obszary dotyczące audytu z przypisanymi punktami oraz procentem realizacji.
  • Prezentacji PDF – zawierającej omówienie najważniejszych obszarów audytu oraz rekomendacje
  • Konsultacje – po zakończeniu audytu oraz przesłaniu jego wyników umówimy się na spotkanie. Możemy je przeprowadzić stacjonarnie lub w formie zdalnej. W ramach oferty audytu przysługują Ci dodatkowo 2 godziny konsultacji.

Wszystkie pliki audytu otrzymasz po jego zakończeniu. Możesz je wykorzystać do okresowego sprawdzenia konta Analytics.

Dlaczego warto?

Oszczędź swój czas i outsourcuj usługi wdrożenia, konfiguracji czy audytu konta Google Analytics. Poprawnie zbierane dane są kluczem do skutecznie prowadzonych działań online marketingu. Ten bezcenny zbiór danych pozwala nam na poprawienie efektywności w wielu obszarach.

Jeśli jesteś specjalistką/specjalistą na podstawie takiego audytu zyskasz pewność, że Twoje konto jest poprawnie skonfigurowane, nie ma w nim błędów a wszystkie dane gromadzisz prawidłowo. Dodatkowo rozbuduję je w wielu obszarach, wgram swoje rozwiązania, przekażę swój know how.

Audyt wdrożenia Google Analytics powinien być przeprowadzany okresowo. Musisz mieć pewność, że Twoje dane zbierane są prawidłowo.

I co dalej?

Ze względu na złożoność usługi GA oraz często potrzebę wsparcia programisty proces usuwania błędów może być czasochłonny a sam audyt może stanowić jedynie początek dalszych prac. Współpracując z opiekunami od Google oraz specjalistami z zakresu GA 360 i programistami jestem w stanie przeprowadzić cały proces wdrożenia poprawek od A do Z w każdym środowisku GA.

Jeśli zdecydujesz się na audyt Google Ads to w większości przypadków rekomenduję rozszerzyć go o przeprowadzenie Audytu Google Analytics. Dane z Google Analytics są kluczowe w procesie optymalizacji Google Ads.

Kogo wybrać do audytu Google Analytics

W tym zakresie należy poszukać specjalisty z doświadczeniem w podobnych audytach. Konto GA oferuje wiele zaawansowanych opcji szczególnie w zakresie monitorowania celów, zdarzeń czy e-commerce i mogą być tu potrzebne szerokie kompetencje audytora. Zachęcam do kontaktu i skorzystania z mojej oferty.

Analiza ruchu

Jeśli mamy pewność, że nasze dane zbierane są poprawnie to możemy przejść do analiz zebranego ruchu. W tym obszarze bardzo często wspieram analizy o dane pochodzące z innych narzędzi takich jak Yandex, Facebook czy dane zebrane w pozostałych kanałach Social Media. Analiza ruchu w Google Analytics dotyczy kilku kluczowych obszarów:

  • Analiza użytkowników
  • Analiza źródeł ruchu
  • Analiza zachowań w witrynie
  • Analiza konwersji

W trakcie prowadzonej analizy staram się znaleźć zależności, trendy czy anomalie, które możemy przełożyć na poprawienie jakości prowadzonych prac marketingowych. Zdarza się, że przychodzi do mnie klient z konkretnym problemem. Wówczas cały audyt oraz analiza jest prowadzona w celu jego rozwiązania.

Co pomoże nam określić Analiza Google Analytics:

  • pomoże nam w przygotowaniu person,
  • uzyskamy informacje przydatne w procesie poprawy UX,
  • wskaże obszary, które warto przetestować,
  • uzyskamy dokładniejsze informacje o skuteczności kanałów marketingowych,
  • modelowanie atrybucji
  • wskażemy bestselery czy uzupełnimy macierz BCG o dane konkretnych grup produktów

Poprzez kompleksową analizę ruchu wraz z audytem konta damy podstawy do dalszych prac analitycznych. Jeśli potrzebujesz stałej opieki w tym obszarze skontaktuj się.

Niestandardowe wdrożenia

Możemy wdrożyć narzędzia analityczne dla aplikacji lub rozszerzyć usługę o Analytics 360. Istnieje możliwość wdrożenia niestandardowych rozwiązań, przesyłania danych offline, definiowania niestandardowych celów i zdarzeń. Wszystkie działania tego typu wyceniamy osobno. Audyt Google Tag Manager stanowi osobną ofertę.