Audyt usług Google

Masz problemy z mierzeniem danych w Google Analytics? Chcesz rozbudować GTM? Myślisz o szybkim dostępie do danych z wykorzystaniem Google Data Studio? Twoje kampanie zaczęły generować gorsze wyniki? Znajdź luki przez które przepalasz budżety. Spojrzenie na aktualne prace przez osobę trzecią często pomaga ruszyć do przodu czy znaleźć słabe punkty obecnych rozwiązań.

Sprawdź swoje usługi Google

Każda firma, która zamieszcza o sobie informacje w internecie, w jakimś stopniu korzysta z usług Google. Niektóre z nich dotyczą wyświetlania danych strony w wyszukiwarce, inne – monitorowania ruchu w witrynie, jeszcze inne pomagają w wyświetlaniu reklam grupom docelowym rozrzuconym w całej sieci. Oznacza to jednak, że z dużym prawdopodobieństwem korzysta z nich także Twoja firma, a efekty działania narzędzi Google realnie wpływają na jej wyniki. Audyt usług Google może sprawić, że będą one jeszcze lepsze.

Czym jest audyt usług Google?

Audyt usług Google to kompleksowa usługa dedykowana dla osób, które korzystają z jednego, kilku lub wszystkich narzędzi oferowanych przez tego cyfrowego giganta. W ramach tej części działań należy przeanalizować takie platformy jak:

Oraz wiele więcej powiązanych z nimi narzędzi czy usług. Podczas analizy każdej z nich zwróć uwagę na najmniejsze szczegóły,  błędy, zweryfikuj poprawność pobieranych danych i znajdź ulepszenia, które sprawią, że usługi Google będą dla Ciebie jeszcze korzystniejsze.

Dlaczego warto przeprowadzić audyt usług Google?

Usługi Google są powszechnie stosowane w niemal każdej firmie – także tej, która stanowi Twoją bezpośrednią konkurencję. W przypadku tak rozpowszechnionych narzędzi problemy, ale i przewagi, kryją się nie w samym wdrożeniu narzędzi, ale w ich poprawnej konfiguracji i wykorzystaniu, które jednak nie wszystkim przychodzi łatwo. Audyt Google Ads sprawi, że ta kwestia nie będzie już dla Ciebie problemem. Dzięki niemu wyeliminujesz bowiem błędy powstałe w wyniku niepoprawnego zastosowania tych narzędzi i będziesz mógł dzięki drobnym zmianom zgodnym z duchem kaizen małymi krokami dążyć do ich poprawy. Takie działanie w dłuższej perspektywie sprawi, że zyskasz konkurencyjną przewagę i z łatwością spełnisz oczekiwania swoich klientów.