e-commerce manager
E-Commerce manager
Prowadzę oraz koordynuję działania szczegółowo opisane niżej mające na celu maksymalizację przychodu w sklepie internetowym. Część prac wykonuję w ramach ustalonego budżetu natomiast niektóre z nich będą wymagać dodatkowych inwestycji. Płatność za dodatkowe działania będzie pokrywana z konta zamawiającego lub wykonawcy według bieżących ustaleń. W przypadku pokrycia bieżących kosztów przez wykonawce to wykonawca wystawi wczesniej fakture z płatnością z dołu. Po jej uregulowaniu wykonawca przystąpi do przeprowadzenia prac, których dotyczyła faktura.
Zakres usługi
- Prowadzenie działań w zakresie pozyskania ruchu do sklepu internetowego
- Optymalizacja sklepu w celu poprawienia współczynnika konwersji.
- Kompleksowa analityka. Analiza danych obejmuje badania rynku, badania zachowań użytkowników, analiza kampanii płatnych. Na podstawie zebranych informacji wykonawca przygotuje raport bądź prześle zamawiającemu wnioski.
- Analiza bieżących trendów rynku, konkurencji oraz branzy i przedstawienie rekomendacji w zakresie produktów czy prowadzonych działań.
- utworzenie niezbędnych kont potrzebnych do prowadzonych działań marketingowych. Dotyczy to w szczególności kont w serwisach analitycznych, dostawców usług marketingowych.
- Przygotowanie strategii: dla marki, komunikacji marketingowej, marketing planu.
- Prowadzenie kampanii płatnych na platformach Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Allegro Ads.
- Pozycjonowanie stron.
- Social media w tym prowadzenie i administracja kanałami.
Usługi dodatkowe:</b>
<li>Wszelkie prace programistyczne.
</li><li>Administracja serwerami.
</li><li>Wszelkie prace graficzne.
</li><li>Prace w zakresie przegotowania treści – copywriting.
</li><li>Narzędzia dodatkowe jak monitoring strony, narzędzia seo, artykuły sponsorowane, marketing automation, dodatkowe moduły czy wtyczki.
</li></ul><br>
Zakres prac prowadzonych w zakresie usług dodatkowych jest bieżąco omawiany z zamawiającym.
<br><br>
<ul><b>Usługa nie obejmuje:</b>
<li>Zarządzania magazynem. Stany magazynowe i cala logistyka pozostaje po stronie właściciela sklepu. Dotyczy to także umów z przewoźnikami i dostawcami. Ale klient może liczyć na wsparcie w zakresie integracji magazynu z systemem sklepowym.
</li><li>realizacja zamówienia, pakowanie i logistyka.
</li><li>integracja ze sklepem stacjonarnym.
</li><li>księgowość i płatności. Klient powinien dopilnować terminowego uregulowania wszelkich zobowiązań finansowych.
<li>kontakt z klientem, obsługa po sprzedażowa, reklamacje. </li>
</ul><br>
Klient może liczyć na wsparcie w zakresie obszarów których nie dotyczy usługa. Wykonawca posiada wiedzę w niektórych z wymienionych usług i może przeszkolić personel sklepu, który zostanie zaangażowany do tego projektu.
</p>