Content marketing

Marketing treści dla Twojego biznesu – Content marketing

Treści niepodzielnie rządzą uwagą wszystkich potencjalnych klientów. Content marketing pomoże w wykorzystaniu ich na korzyść danej firmy poprzez kreowanie wizerunku, przyciąganie odbiorców i reklamowanie produktów. A to dopiero początek możliwości reklamy opartej na tekstach!

Content marketing – co to? Definicja marketingu treści

Content marketing to odmiana reklamy polegająca na tworzeniu i dystrybucji atrakcyjnych treści, które regularnie pojawiają się w należących do danej firmy kanałach. Głównym celem marketingu opartego na tekstach jest przyciągnięcie i utrzymanie stale rosnącej grupy odbiorców zainteresowanych tematyką związaną z daną branżą. Treści te są również wykorzystywane do zachęcania potencjalnych klientów do pożądanych działań, takich jak dokonanie zakupu, zapisanie się do newslettera czy pobranie danej aplikacji. Tak wykorzystywany content marketing staje się podstawą do zwiększania sprzedaży i pozyskiwania cennych leadów.

Content marketing może stanowić osobną usługę bądź być częścią procesu SEO. Jest niezwykle skutecznym narzędziem PR. Wzmacnia pozycję marki oraz buduje jej social proof. Content marketing jest kluczowym obszarem prac w celu poprawienia wyników organicznych – SEO (pozycjonowanie stron).

Marketing treści – nowa, wyższa jakość

Doskonale zdajemy sobie sprawę z potencjału, jaki kryje się w odpowiednio dopasowanych treściach. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i dogłębnej znajomości technik marketingowych jesteśmy w stanie osiągać efekty, które zauważymy na rosnących wykresach sprzedaży i widoczności naszych klientów.

Podstawą naszego content marketingu są unikalne treści. Nie korzystamy z szablonów czy powtarzalnych koncepcji – każdy nasz tekst tworzymy od podstaw, biorąc pod uwagę zarówno specyfikę branży, jak i uwagi dostarczane przez naszych klientów. Przez to dostarczane przez nas treści są równie wartościowe dla czytelników, co dla robotów Google, szukających treści na potrzeby wyszukiwarek. W procesie content marketingu wykorzystujemy także bieżące trendy, najczęściej zadawane pytania czy popularne wyzwania, dzięki czemu mamy wpływ na kształtowanie eksperckiego wizerunku obsługiwanych przez nas partnerów.

Jednocześnie na każdym etapie prac nad treściami dbamy o ich spójność z całościową strategią komunikacji dobraną dla wybranej firmy. Wszystkie nasze teksty tworzone z myślą o danym kliencie są ujednolicone pod względem języka, stylu czy zwrotów grzecznościowych tak, by jak najlepiej oddawać jego wartości, idee czy priorytety.

Co więcej, marketing treści jest dla nas tylko jednym z elementów układanki obejmującej wszystkie rodzaje reklamy. Stanowi on cenną podstawę do kreowania wizerunku, prowadzenia profili w mediach społecznościowych czy wreszcie zwiększania sprzedaży. Teksty są również istotnym elementem pozycjonowania strony czy choćby prowadzenia na niej bloga przyciągającego pasjonatów danej branży. Dzięki kompleksowym usługom jesteśmy w stanie osiągać jeszcze lepsze rezultaty – wszystko z myślą o naszych klientach.