CUSTOM PUBLISHING ​

PUBLIKACJE FIRMOWE, E-BOOKI, MAGAZYNY, BIULETYNY

CUSTOM PUBLISHING ​

Krótki post czy artykuł na własnym blogu to czasem zbyt mało, by przyciągnąć najbardziej wymagających klientów. Ci najczęściej poszukują nie tylko produktów i usług, ale także profesjonalizmu i wiedzy. Odpowiedzią na ich potrzeby stał się Custom Publishing, który wznosi treści na zupełnie nowy poziom.

Co to jest – Custom Publishing. Definicja i przykłady

Custom Publishing to, najkrócej mówiąc, przygotowywanie publikacji na zlecenie danej osoby lub firmy. Mogą to być zarówno biuletyny, gazetki, jak i raporty, a nawet całe e-booki skierowane zarówno do wewnętrznych działów firmy, jak i do jej klientów. Z definicji są to dłuższe teksty wysokiej jakości, które wymagają zaangażowania od podmiotu na co dzień niezajmującego się wydawnictwem. Co więcej, Custom Publishing nie jest nastawiony na wygenerowanie zysku z danej publikacji. Jej podstawową rolą jest budowanie relacji z klientami lub pracownikami i kreowanie eksperckiego wizerunku danej marki.

Możliwości Custom Publishingu są niemal nieograniczone. W ramach tego procesu można stworzyć publikacje takie jak:

  • Czasopisma firmowe i biuletyny
  • Książki i e-booki
  • Tematyczne serwisy internetowe pełniące funkcję satelity względem strony marki
  • Produkcje wideo: filmy, reportaże, relacje
  • Magazyny wewnętrzne i zewnętrze

Każdy z nich na etapie tworzenia jest indywidualnie dopasowywany do danej marki, jej wizerunku, wartości czy identyfikacji wizualnej. Efektem Custom Publishingu jest zatem zindywidualizowany produkt łatwy do powiązania z danym brandem.

Dlaczego warto zainwestować Custom Publishing?

Custom Publishing to w dzisiejszych czasach podstawa budowania eksperckiego wizerunku marki. We współczesnym marketingu chwytliwa melodia czy ciekawy slogan to bowiem za mało, żeby potwierdzić swoją wartość. Dla klientów – szczególnie tych stałych – liczy się ekspercka wiedza oraz poczucie, że los ich usług i produktów jest w dobrych rękach. Dodatkowo branżowe magazyny i czasopisma wydawane pod firmowym szyldem pozwalają także zdobyć pozycję lidera uznawanego nie tylko przez konsumentów, ale także przez jego rynkowych rywali.

Co więcej, elementy Custom Publishing pozwalają podtrzymywać relacje z klientami i budować zaufanie u tych konsumentów, którzy wciąż mają o marce niewielką wiedzę. Nic nie buduje poczucia profesjonalizmu jak drukowane czasopismo czy szczegółowo wykonany raport branżowy. Dodatkowo może on także wzbogacić Customer Journey o zupełnie nowe doświadczenia związane z fakturą papieru czy nadruku w przypadku drukowanych treści lub atrakcyjnym designem właściwym dla cyfrowych materiałów.

W końcu – co nie umniejsza wartości tego argumentu – Custom Publishing jest istotnym elementem content marketingu. Składają się na niego wysokiej jakości treści, tak poszukiwane w świecie zdominowanym przez krótkie posty. Może on również stanowić podstawę do User Generated Contentu. Atrakcyjne materiały z pewnością zasłużą bowiem na udostępnienia, cytowania czy komentarze, które w przyszłości zaowocują lepszą opinią o firmie.

Profesjonalne projekty Custom Publishing

Same chęci nie wystarczą, by użyć Custom Publishingu jako wartościowego elementu strategii marketingowej. Stworzenie magazynu, strony internetowej czy e-booka to zadanie dla grafików, korektorów i utalentowanych copywriterów – takich, jacy z naszą pomocą mogą pracować właśnie na Twoją korzyść.

Custom Publishing w wykonaniu Kaizen Marketing to bowiem nie tylko kilkanaście tysięcy znaków opakowanych w atrakcyjną grafikę. Do marketingu podchodzimy holistycznie, zwracając uwagę nie tylko na wizerunek i komunikację Twojej firmy. Kreując dla Ciebie treści przeanalizujemy wymagania klientów, działania konkurencji oraz najnowsze trendy, by dostarczyć Ci produktu, który podbije rynek szturmem.

Dodatkowo dopasujemy nasz Custom Publishing do Twojej strategii marketingowej. Zależy nam na spójności naszych działań, więc dołożymy wszelkich starań, by były one dopasowane do Twojej dotychczasowej komunikacji. Jednocześnie zapewnimy najwyższą jakość każdej stworzonej przez nas publikacji. Zadbamy zarówno o merytorykę, jak i ortograficzną poprawność tekstu. Możemy przy tym współpracować z Twoim zespołem lub ekspertami z branży – wszystko po to, by to właśnie Twój Custom Publishing podbijał serca nie tylko klientów, ale także ekspertów z branży.

Masz pytania, wątpliwości lub po prostu ciekawy pomysł na publikację? Skontaktuj się z nami – przygotujemy dla Ciebie ofertę szytą na miarę!