Data Management Platform (DMP/DSP)

Data Management Platform (DMP) – dedykowane rozwiązania dla firm w zakresie optymalizacji działań z wykorzystaniem dużych zbiorów danych 1,2,3 party data.

Pomagam przedsiębiorcom bez minimalnej kwoty wejścia w DSP. Poprzez współpracę z platformami oferujemy kompleksową obsługę, optymalizację bez zobowiązujących umów długoterminowych, bez minimalnych budżetów dziennych, miesięcznych czy rocznych. Rozwiązania DSP dostosowuję do konkretnych potrzeb klientów czy rynków.

Wdrożenie DMP/DSP:

  • Kompleksowe wdrożenie od A do Z
  • Brief marketingowy
  • Estymacja i ustalenie budżetów
  • Ustawienie budżetów
  • Konfigurowanie pixela
  • Konfiguracja custom audiences
  • Zakup mediów
  • Przygotowanie struktury konta

 

Prowadzenie kampanii DMP/DSP:

  • Tworzenie kampanii wg założeń
  • Ustawienia budżetów i zamówień
  • Konfiguracja geo-lokalizacji, języków
  • Konfiguracja odbiorców:
    • white listy
    • black listy
    • 3rd party data
    • targetowanie po tagach
    • targetowanie po zainteresowaniach, zachowaniach, cechach behawioralnych
    • zaawansowane konfigurowanie odbiorców, zawężanie, łączenie, logiki and, or
  • Ograniczenia emisji
  • Crossowanie SSP
  • testy A/B
  • custom bidding inventory
  • optymalizacja zakupu mediów, wybór aukcji w tym w modelach CPM, CPC, CPA
  • craftowanie modeli

Zasięgi są dostosowywane pod konkretne potrzeby klientów.