Data Management Platform (DMP/DSP)

Czym jest Data Management Platform?

Data Management Platform (DMP) to odpowiedź na potrzeby nowoczesnego marketingu. To dedykowane rozwiązania dla firm służące do zarządzania danymi zebranymi dla celów i w trakcie prowadzenia działań marketingowych. Umożliwiają one wdrożenie szeregu usprawnień, ulepszeń i poprawek w zakresie optymalizacji działań z wykorzystaniem dużych zbiorów danych 1st, 2nd, 3rd party data. Data Management Platforms to klucz do skutecznej reklamy nawet w wielu kanałach, co zostało dostrzeżone także na branżowym rynku – szacuje się, że w 2017 roku wartość globalnego rynku danych osiągnęła już 13 mld dolarów, z tendencją wzrostową.

Jak działają Data Management Platforms?

Gdy Data Management Platform zostaje wdrożone w firmie, zaczyna ona zbierać wszystkie dane z dowolnego punktu styku, w którym dane przedsiębiorstwo nawiązuje kontakt z klientem. Dotyczy to zarówno stricte internetowych kanałów, takich jak media społecznościowe czy strony internetowe, jak również bardziej tradycyjne połączenia telefoniczne czy inne informacje o biznesie.

Następnie Data Management Platform optymalizuje Twoje wyniki przy użyciu podobnych grup obiorców. Dzięki nim można zidentyfikować potencjalne grup docelowe klientów, którzy wykazują te same cechy, co odbiorcy generujący najlepsze rezultaty sprzedażowe. To świetny sposób na dotarcie do nowych potencjalnych klientów – i to takich, którzy z dużym prawdopodobieństwem będą zainteresowani usługami danego przedsiębiorstwa.

Dlaczego warto postawić na Data Management Platform?

Data Management Platform to przyszłość rozwiązań marketingowych i marketingu internetowego. Korzysta z nich już zdecydowana większość zawodowych marketerów, podczas gdy pozostali planują zasilić to grono w najbliższym czasie. Szybkie wdrożenie Data Management Platform to zatem gwarancja pozostania o krok przed konkurencją i korzystania z narzędzi, o których jeszcze im się nie śniło.

Co jednak jest najważniejsze, Data Management Platform pozwala na przekucie pozornie suchych danych w realne i bardzo skuteczne działania. Technologia ta w rękach specjalistów od marketingu staje się oszczędzającym czas narzędziem, które skraca czas wykonywania analiz i pozwala szybciej przekuwać je w kolejne, ulepszone działania. Inwestycja w Data Management Platform to zatem inwestycja w sukces swojego przedsiębiorstwa.

Poznaj Data Management Platform z najlepszej strony

Pomagam przedsiębiorcom bez minimalnej kwoty wejścia w DSP. Poprzez współpracę z platformami do monitorowania danych oferujemy kompleksową obsługę i optymalizację działań marketingowych bez zobowiązujących umów długoterminowych, bez minimalnych budżetów dziennych, miesięcznych czy rocznych.

Wszystkie nasze rozwiązania z zakresu Data Management Platform są dobierane do potrzeb naszych klientów. Niezależnie od branży, wielkości firmy czy jej preferencji reklamowych możemy dobrać idealny pakiet usług, który nie tylko spełni wszystkie oczekiwania, ale także zapewni przedsiębiorstwu dalsze sukcesy w reklamie internetowej.

Wdrożenie DMP/DSP

Podstawowym elementem każdej naszej oferty dla Data Management Platform jest kompleksowe wdrożenie przeprowadzane od A do Z – od wyboru platformy, przez jej szczegółową konfigurację. W naszym wykonaniu usługa ta obejmuje między innymi:

  • Brief marketingowy
  • Estymacja i ustalenie budżetów
  • Ustawienie budżetów
  • Konfigurowanie pixela
  • Konfiguracja custom audiences
  • Zakup mediów
  • Przygotowanie struktury konta

Prowadzenie kampanii DMP/DSP

Drugą częścią naszej oferty powiązaną z Data Management Platform jest ich kompleksowa obsługa związana z prowadzeniem kampanii oraz monitorowaniem ich wyników. W skład tej usługi wchodzą między innymi:

  • Tworzenie kampanii wg założeń
  • Ustawienia budżetów i zamówień
  • Konfiguracja geo-lokalizacji, języków
  • Konfiguracja odbiorców:
  • white listy
  • black listy
  • 3rd party data
  • targetowanie po tagach
  • targetowanie po zainteresowaniach, zachowaniach, cechach behawioralnych
  • zaawansowane konfigurowanie odbiorców, zawężanie, łączenie, logiki and, or
  • Ograniczenia emisji
  • Crossowanie SSP
  • testy A/B
  • custom bidding inventory
  • optymalizacja zakupu mediów, wybór aukcji w tym w modelach CPM, CPC, CPA
  • craftowanie modeli

Zasięgi są dostosowywane pod konkretne potrzeby klientów.

Dlaczego warto postawić na nasze usługi?

Świat marketingu internetowego nie ma dla nas żadnych tajemnic – i dotyczy to także Data Management Platform. Działamy w reklamie już od wielu lat i rozwiązania z zakresu zarządzania danymi znamy od dnia, w którym pojawiły się one na rynku. Mieliśmy okazję obserwować ich rozwój, poznawać ich funkcje i dostrzec ich potencjał – a teraz możemy sprawić, by stały się one częścią także Twojej przyszłości. Możemy również połączyć je z dziesiątkami innych usług z zakresu marketingu internetowego. Wszystko po to, by zapewnić Ci spektakularne wyniki już od pierwszych dni współpracy.

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami – dobierzemy idealną ofertę do Twoich potrzeb.