Preloader
 

e-commerce Manager

Prowadzę oraz koordynuję działania szczegółowo opisane niżej mające na celu maksymalizację przychodu w sklepie internetowym. Część prac wykonuję w ramach ustalonego budżetu natomiast niektóre z nich będą wymagać dodatkowych inwestycji. Płatność za dodatkowe działania będzie pokrywana z konta zamawiającego lub wykonawcy według bieżących ustaleń. W przypadku pokrycia bieżących kosztów przez wykonawce to wykonawca wystawi wczesniej fakture z płatnością z dołu. Po jej uregulowaniu wykonawca przystąpi do przeprowadzenia prac, których dotyczyła faktura.

  • Prowadzenie działań w zakresie pozyskania ruchu do sklepu internetowego
  • Optymalizacja sklepu w celu poprawienia współczynnika konwersji.
  • Kompleksowa analityka. Analiza danych obejmuje badania rynku, badania zachowań użytkowników, analiza kampanii płatnych. Na podstawie zebranych informacji wykonawca przygotuje raport bądź prześle zamawiającemu wnioski.
  • Analiza bieżących trendów rynku, konkurencji oraz branzy i przedstawienie rekomendacji w zakresie produktów czy prowadzonych działań.
  • utworzenie niezbędnych kont potrzebnych do prowadzonych działań marketingowych. Dotyczy to w szczególności kont w serwisach analitycznych, dostawców usług marketingowych.
  • Przygotowanie strategii: dla marki, komunikacji marketingowej, marketing planu.
  • Prowadzenie kampanii płatnych na platformach Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Allegro Ads.
  • Pozycjonowanie stron.
  • Social media w tym prowadzenie i administracja kanałami.
  • Wszelkie prace programistyczne.
  • Administracja serwerami.
  • Wszelkie prace graficzne.
  • Prace w zakresie przegotowania treści – copywriting.
  • Narzędzia dodatkowe jak monitoring strony, narzędzia seo, artykuły sponsorowane, marketing automation, dodatkowe moduły czy wtyczki.

Zakres prac prowadzonych w zakresie usług dodatkowych jest bieżąco omawiany z zamawiającym.

  • Zarządzania magazynem. Stany magazynowe i cala logistyka pozostaje po stronie właściciela sklepu. Dotyczy to także umów z przewoźnikami i dostawcami. Ale klient może liczyć na wsparcie w zakresie integracji magazynu z systemem sklepowym.
  • realizacja zamówienia, pakowanie i logistyka.
  • integracja ze sklepem stacjonarnym.
  • księgowość i płatności. Klient powinien dopilnować terminowego uregulowania wszelkich zobowiązań finansowych.
  • kontakt z klientem, obsługa po sprzedażowa, reklamacje.

Klient może liczyć na wsparcie w zakresie obszarów których nie dotyczy usługa. Wykonawca posiada wiedzę w niektórych z wymienionych usług i może przeszkolić personel sklepu, który zostanie zaangażowany do tego projektu.

Dodaj komentarz