GMP

Różnorodność narzędzi wykorzystywanych w marketingu internetowych może przytłaczać szczególnie osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z tego rodzaju rozwiązaniami. Z pomocą takim osobom może przyjść Google Marketing Platform – jedno narzędzie, które zaoferuje Ci wszystko, czego potrzebujesz do osiągnięcia sukcesu.

Czym jest Google Marketing Platform?

Google Marketing Platform to platforma do kompleksowego zarządzania marketingiem internetowym. Łączy ona w sobie usługi reklamowe oraz analityczne, które zostały zebrane w formie jednego narzędzia dzięki fuzji dawnego DoubleClick i Google Analytics 360. Dzięki ogromnej różnorodności oferowanych usług, Google Marketing Platform pozwala na kompleksowe zarządzanie doświadczeniami i ścieżką klienta i analizowanie jego działań w celu dalszej optymalizacji zarówno reklam, jak i samej strony internetowej.

Co zawiera Google Marketing Platform?

Google Marketing Platform łączy w sobie szeroką gamę narzędzi, które przydadzą się zarówno profesjonalnym marketerom, jak i niewielkim firmom prowadzącym działania reklamowe na własną rękę. Narzędzie to obejmuje między innymi:

  • Google Anaytics 360 – rozbudowana wersja jednego z najpowszechniejszych narzędzi do monitoringu stron internetowych. Pozwala ono zyskać szybszy wgląd w nawet najdrobniejsze szczegóły interakcji strony z użytkownikami, a także łączyć ze sobą możliwości Google z innymi platformami do zarządzania danymi.
  • Search Ads 360 – narzędzie do profesjonalnej obsługi reklam Google Ads. Wprowadza ono do reklamy internetowej machine learning oraz szereg udoskonalonych strategii dzięki nowoczesnym systemom raportowania i ustalania stawek.
  • Display & Video 360 – jedno narzędzie, które pozwala na wykupienie miejsc reklamowych w największych serwisach świata i zoptymalizować je tak, by osiągać spektakularne efekty marketingowe.
  • Campaign Manager – zaawansowane narzędzie do zarządzania kampaniami reklamowymi w internecie. Pozwala ono zyskać wgląd w szczegóły konwersji czy segmentacji użytkowników – ale to dopiero początek możliwości tego narzędzia.
  • Optimize 360 – narzędzie do przeprowadzania zaawansowanych testów technicznych na stronie internetowej. Pozwala ono także na segmentację grup docelowych oraz dokładne kierowanie komunikatów reklamowych.
  • Surveys 360 – platforma służąca do zbierania danych dotyczących preferencji odbiorców bez konieczności wykorzystywania skomplikowanych i kosztownych badań rynku.
  • Tag Manager 360 – ten element Google Marketing Platform pozwala na zarządzanie tagami strony bez konieczności ingerowania w jej kod.
  • Studio – funkcja dla prawdziwych reklamowych profesjonalistów. Pozwala ona na zarządzanie i tworzenie realizacji z kategorii rich media oraz dynamicznych. To propozycja dla kreatywnych marketerów szukających dużych możliwości.
  • Data Studio – jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi służących do zbierania danych o ruchu i ścieżkach klientów w wielu kanałach. Efekty jego pracy podsumowuje wygodny raport, idealny do planowania dalszych działań.

Dlaczego warto wykorzystać Google Marketing Platform w swoim marketingu?

Google Marketing Platform to jedno narzędzie, które pozwoli każdemu płynnie poruszać się w świecie internetowej reklamy. Dzięki różnorodnym narzędziom skierowanym do osób prowadzących działania marketingowe w internecie platforma ta pozwala zoptymalizować obecnie prowadzone działania, jak i wskazać pola, na których można by je z sukcesem wdrożyć.

Co więcej, Google Marketing Platform jest kluczem do zyskiwania jeszcze większej liczby klientów dzięki reklamie internetowej. Narzędzie to pozwala bowiem precyzyjniej kierować reklamy, lepiej dobierać grupy docelowe i eliminować problemy, które mogą zaważyć na decyzjach zakupowych klientów. Wszystko to dzięki zautomatyzowanym analizom, raportom oraz zaawansowanym funkcjom, które pozwalają marketerom spojrzeć za kulisy działań kupujących i jeszcze lepiej dopasować do nich kolejne działania.

Kto powinien skorzystać z Google Marketing Platform?

Wychodzę z założenia, że każdy biznes zasługuje na najlepsze rozwiązania. Bez względu na obroty, potencjał czy ambicje. Google Marketing Platform to propozycja zarówno dla małych, jak i dużych oraz średnich firm. Potencjał tego narzędzia jest niemal nieograniczony i można go wykorzystać zarówno w małej, lokalnej skali, jak i przy ogólnoświatowych czy też globalnych działaniach. Google Marketing Platform nie wymaga także gigantycznych budżetów. Wręcz przeciwnie – jego wykorzystanie może sprawić, że nawet niewielkie pieniądze przy odrobinie optymalizacji zamienią się w wielki sukces.

Poznaj nasze usługi Google Marketing Platform

Nasza usługa z zakresu Google Marketing Platform obejmuje wdrożenie od A do Z całego ekosystemu Google począwszy na Google Tag Manager, poprzez Google Analytics, na Google Ads kończąc. W ramach naszych działań wykonamy także wprowadzenie na stronę śledzenia konwersji, śledzenie ulepszonego e-commerce, konfigurację datalayer, niestandardowych zdarzeń, z wisienką na torcie w postaci spersonalizowanego raportu w Google Data Studio. W przypadku usług 360 wdrożę najnowsze rozwiązania korzystając z usług resellerów Google.