Google Ad Manager

Potrzeby reklamowe małych firm znacząco różnią się od wymagań dużych przedsiębiorstw. Te drugie znacznie częściej mają do czynienia z dużymi kampaniami, spektakularnymi realizacjami i przede wszystkim dużymi budżetami. Właśnie dlatego biznesowe „grube ryby” potrzebują narzędzi, które odpowiedzą na ich potrzeby i wesprą ich w realizacji celów. Właśnie takim narzędziem jest Google Ad Manager – platforma dla wydawców, którzy oczekują spektakularnych rezultatów.

Czym jest Google Ad Manager?

Google Ad Manager to platforma, która umożliwia kompleksowe zarządzanie reklamami w firmach działających na dużą skalę w sprzedaży bezpośredniej. Narzędzie to doskonale nadaje się do szczegółowego kontrolowania działań marketingowych na wielu giełdach i w sieciach reklamowych, takich jak:

  • AdSense
  • AdExchange
  • Giełdy zewnętrzne.

Dzięki temu Google Ad Manager idealnie sprawdzi się w przedsiębiorstwach, które mają już dość rozdrabniania swojej uwagi na dziesiątki narzędzi i potrzebują rozwiązania, które połączy je wszystkie w jedno.

Co więcej, Google Ad Manager doskonale nadaje się zarządzania znaczną ilością przychodów pochodzących z zasobów reklamowych, takich jak witryny, aplikacje mobilne, filmy czy gry. Pomaga ono także konkurować o zasoby reklamowe w sieciach zewnętrznych czy generować złożone raporty, które są nieocenione w optymalizowaniu działań – i czerpaniu jeszcze większych zysków.

Jak działa Google Ad Manager?

Google Ad Manager pozwala bezproblemowo zarządzać całą siecią reklamową danego wydawcy, wraz ze wszystkimi jej źródłami. Za jego pośrednictwem możesz między innymi:

  • Definiować swoje zasoby lub jednostki reklamowe, wskazując platformie miejsca na stronie lub w aplikacji, w których mogą się pojawić treści marketingowe.
  • Przypisywać tagi do jednostek reklamowych.
  • Tworzyć zamówienia i elementy zamówienia, czyli kampanie odpowiadające transakcjom z reklamodawcami oraz osobami kupującymi dane jednostki reklamowe.
  • Wyświetlać użytkownikom reklamy dopasowane do ich potrzeb w momencie aktywowania żądania ich wyświetlenia przy wejściu na stronę.
  • Monitorować działanie poszczególnych zasobów reklamowych i je optymalizować.

Obsługa Google Ad Manager od A do Z

Google Ad Manager to zaawansowane narzędzie, które są w stanie obsłużyć tylko osoby posiadające wiedzę z pogranicza marketingu internetowego, analityki oraz UX.