Google Hotel Ads

Google Hotel Ads

Google Hotel Ads – definicja. Co to takiego?

Google Hotel Ads to narzędzie dedykowane dla właścicieli hoteli i innych obiektów noclegowych. Dzięki niemu mogą oni być lepiej widoczni w internecie i zamieszczać informacje o swoich usługach nie tylko na własnej stronie, ale także w wynikach wyszukiwania, na mapach Google czy w asystencie tej samej firmy. Tego typu kampanie reklam dla hoteli pozwalają na zwiększenie zainteresowania podróżników i przyciągnięcie nowych gości.

Jak działają Google Hotel Ads? Przygotowanie kampanii dla hotelu

Google Hotel Ads obejmuje reklamy dynamiczne wyświetlające się w momencie, gdy podróżny szuka miejsca noclegowego. Pozwalają one umieszczenie komunikatów promocyjnych na mapach, w wynikach wyszukiwania lub w Asystencie Google. Wraz z podstawowymi informacjami o obiekcie użytkownik otrzymuje także zdjęcia hotelu, listę oferowanych przez niego udogodnień czy dodatkowych usług oraz link do formularza rezerwacyjnego umożliwiającego zamówienie pokoju.

Właściciel obiektu może zarządzać danymi widocznymi dla użytkowników z poziomu Hotel Center, połączonym z kontem Google Ads. To właśnie za pomocą tego narzędzia może on:

  • Dodać plik danych z listą hoteli, które mają być reklamowane przez internet
  • Wprowadzić aktualny cennik pokoi dla różnych planów podróży
  • Skonfigurować punkt sprzedaży, czyli ustalić strony docelowe, do których klient zostaje przekierowany w momencie rezerwacji.

Te informacje pozwalają na podejmowanie dalszych kroków zmierzających do utworzenia kampanii, takich jak ustalenie budżetu, stawek za pokój, grup docelowych czy raportowaniem.