Ozark is a portfolio theme designed for all types of creative websites. It was built based in the latest trends in design style and typography choices.

Address

63739 Street B:9 City, Country

Phone

1-900-333-333

Google Hotel Ads

Google Hotel Ads

Google Hotel Ads – definicja. Co to takiego?

Google Hotel Ads to narzędzie dedykowane dla właścicieli hoteli i innych obiektów noclegowych. Dzięki niemu mogą oni być lepiej widoczni w internecie i zamieszczać informacje o swoich usługach nie tylko na własnej stronie, ale także w wynikach wyszukiwania, na mapach Google czy w asystencie tej samej firmy. Tego typu kampanie reklam dla hoteli pozwalają na zwiększenie zainteresowania podróżników i przyciągnięcie nowych gości.

Jak działają Google Hotel Ads? Przygotowanie kampanii dla hotelu

Google Hotel Ads obejmuje reklamy dynamiczne wyświetlające się w momencie, gdy podróżny szuka miejsca noclegowego. Pozwalają one umieszczenie komunikatów promocyjnych na mapach, w wynikach wyszukiwania lub w Asystencie Google. Wraz z podstawowymi informacjami o obiekcie użytkownik otrzymuje także zdjęcia hotelu, listę oferowanych przez niego udogodnień czy dodatkowych usług oraz link do formularza rezerwacyjnego umożliwiającego zamówienie pokoju.

Właściciel obiektu może zarządzać danymi widocznymi dla użytkowników z poziomu Hotel Center, połączonym z kontem Google Ads. To właśnie za pomocą tego narzędzia może on:

  • Dodać plik danych z listą hoteli, które mają być reklamowane przez internet
  • Wprowadzić aktualny cennik pokoi dla różnych planów podróży
  • Skonfigurować punkt sprzedaży, czyli ustalić strony docelowe, do których klient zostaje przekierowany w momencie rezerwacji.

Te informacje pozwalają na podejmowanie dalszych kroków zmierzających do utworzenia kampanii, takich jak ustalenie budżetu, stawek za pokój, grup docelowych czy raportowaniem.

Adrian Andrzejczyk

High Performance Marketing

All Author Posts