Pinterest Ads

Szukasz sposobu, by realnie zachęcić swoich klientów do zakupów? Jesteś e-commerce managerem? Chcesz pokazać swoje produkty lub firmę z najlepszej strony? A może marzysz o zbudowaniu lojalnego grona odbiorców? Pinterest Ads pomogą Ci zrealizować wszystkie te cele – oczywiście z odrobiną mojej pomocy.

Czym są Pinterest Ads? Definicja i założenia

Pinterest Ads to wszystkie reklamy wyświetlane w serwisie Pinterest, specjalizującym się w postach obejmujących zdjęcia lub filmy. Pozwalają one nie tylko pokazywać produkty lub działalność firmy na wysokiej jakości materiałach, ale także docierać z nimi do nawet 300 tysięcy użytkowników serwisu. Jest to propozycja szczególnie kusząca dla tych, którzy chcą dzięki tego typu kampaniom zwiększać sprzedaż – według danych podawanych w Pinterest Ads, aż 89% użytkowników korzysta z tego serwisu, poszukując zakupowych inspiracji!

Formaty reklam Pinterest Ads

Pinterest Ads oferuje firmom i reklamodawcom szeroki wachlarz możliwości, które pozwalają im na osiąganie różnorodnych celów. Reklamy na Pintereście występują w czterech podstawowych rodzajach. Są to:

  • Standardowe piny – reklamy stylizowane na posty dostępne w serwisie, zawierające zdjęcie i jego krótki opis wraz z odnośnikiem do wybranej strony internetowej.
  • Filmy – najczęściej trwające kilka sekund miniprodukcje, które mają na celu przykucie wzroku użytkownika i zachęcenie go do interakcji.
  • Piny karuzelowe – reklamy składające się z wielu zdjęć, które można przewijać na wymienionej w nazwie zasadzie karuzeli. Dzięki temu odbiorca może zapoznać się z większą częścią oferty, a nie tylko z wybranym produktem czy usługą.
  • Kolekcje – format hybrydowy, który umożliwia umieszczenie licznych zdjęć i postów w dedykowanej kategorii na stronie firmy.

Profesjonalna obsługa Pinterest Ads w najlepszym wydaniu

Pinterest Ads to usługa stworzona dla marek, które chcą inspirować i stawać się częścią życia swoich klientów. Możemy pomóc Ci osiągnąć ten cel, wykorzystując ogromne możliwości tej platformy. Według opublikowanych przez nią danych, koszt konwersji Pinterest Ads jest 2,3x mniejszy niż na standardowych mediach społecznościowych, podczas gdy wzrost zwrotu wydatków na reklamę podwaja się. Teraz te dane mogą być częścią sukcesu także i Twojej firmy – skontaktuj się z nami i przekuj Pinterest Ads w swoje źródło zysku!

Prowadzę kompleksowe działania w zakresie performance marketingu na Pinterest. Zachęcam także do zapoznania się z ofertą audytów Google Ads oraz SEO.