Preloader
 

Prowadzenie kampanii Google Ads

Dlaczego warto zainwestować w Google Ads?

  • Reklamy Google Ads są zaraz po SEO głównym źródłem ruchu oraz sprzedaży w większości prosperujących e-commerców.
  • Reklamy Google Ads wyświetlają się praktycznie od razu. Bywają jednak przypadki gdzie posiadamy niski wynik jakości lub stawka za kliknięcie jest bardzo wysoka co uniemożliwia nam ciągłą emisję reklam.
  • Możemy w pełni modelować treść reklamy. Nie mamy takiej możliwości w SEO.
  • Docieramy do użytkowników w sieci reklamowej wyświetlając im reklamy graficzne bądź wideo.
  • Skutecznie wypromujemy aplikację.
  • Możemy pozyskiwać połączenia telefoniczne bezpośrednio z reklamy
  • Możemy utworzyć reklamę tylko na mapy
  • Możemy tworzyć niestandardowe kombinacje do osób które już były na naszej stronie
  • Wykorzystując sztuczną inteligencję Google możemy podnieść skuteczność sprzedaży naszych produktów

Prowadzenie kampanii w Google Ads

Etapy pracy na koncie Google Ads dzielimy na dwa obszary:

  1. Zanim zaczniemy budować ruch płatny z wyszukiwarki musimy wdrożyć wszystkie niezbędne narzędzia Google.
  2. Po wdrożeniu przechodzimy do utworzenia struktury na koncie.
  3. Następnym etapem jest uruchomienie kampanii i zbieranie pierwszych danych.
  4. W czwartym etapie prac koncentrujemy się nad poprawą wskaźników efektywności poprzez prowadzenie testów oraz wprowadzanie istotnych zmian.
  5. Piąty etap polega na skalowaniu wyników
  6. Po osiągnięciu zadowalających wyników kampanii prowadzimy prace w celu utrzymania wyników
  7. Siódmy etap to innowacje i nowości. Stale podnosimy jakość prowadzonej usługi poprzez poprawianie i doskonalenie kampanii. Unowocześniamy ją i wdrażamy testy bet.

Kampanie Google Ads to bardzo dobre narzędzie do szybkiego wygenerowania ruchu w witrynie. Niestety w przypadku wielu branż konkurencja wymusza bardzo wysokie stawki za każde kliknięcie co przekłada się na wysoki koszt tej metody promocji. Celem naszych działań jest bycie lepszym od konkurenta w każdym możliwym obszarze.

Konkurencja w Google Ads

Stale podnosimy wynik jakości reklam tak aby przebić konkurencję w licytacji. Stale monitorujemy działania konkurencji i jeśli tylko naruszają one dozwolone praktyki zgłaszamy to do Google. Naszym celem jest wówczas całkowite wyłącznie działań konkurencji lub starania o nałożenie kar i banów jeśli działania znacznie naruszają regulamin.

Dbamy o widoczność naszych kampanii na frazy brandowe. Nasze działania prowadzimy w taki sposób, że nie kanibalizuje to prac nad SEO.

Cennik Google Ads

Podany cennik nie stanowi oferty handlowej a pełni jedynie rolę informacyjną. Każdy klient otrzymuje indywidualną wycenę.

Przy budżetach mediowych do 50tys zł/mcWdrożenie Google AdsProwadzenie konta Google Ads
UsługaREGULARBUSINESSPREMIUMREGULARBUSINESSPREMIUM
jednorazowo wdrożenie konta Google Ads450 zł750 zł900 zł
jednorazowo wdrożenie konta Google Ads e-commerce600 zł900 zł1 200 zł
Koszt prowadzenia konta Google Ads900 zł1 350 zł1 800 zł
Koszt prowadzenia konta Google Ads dla e-commerce750zł + 5%*1000zł + 5%*1500 + 5%*
Zaangażowanie miesięczne4h5h6h6h9h12h
Utworzenie konta Google Ads
przypisanie użytkowników
ustawienie zabezpieczeń na koncie
skonfigurowanie płatności (faktur, karty)
Ustawienia konta
Ustawienia dla sieci wyszukiwania
Ustawienia dla sieci reklamowej
Ustawienia dla YT
Utworzenie alertów i powiadomień
Synchronizacja z Google Ads
synchronizacja z YT
synchronizacja z GSC
synchronizacja z Google Moja Firma
synchronizacja z Merchant Center
synchronizacja z GTM
Konfiguracja GTM
konfiguracja Merchant Center
wdrożenie CSS
konfiguracja GA
wdrożenie śledzenia e-commerce z poziomu Google Ads
konfiguracja celów Google Ads
przygotowanie remarketingu
utworzenie podstawowych list remarketingowych
dodanie list wykluczających frazx
dodanie listy wykluczających miejsc docelowychx
wgranie list wykluczających miejsc docelowychx
skrypt sprawdzający czy link jest poprawnyx
skrypt sprawdzający anomalie na konciexx
skrypt pogodowyxxxx
inne zaawansowane skryptyxxxxx
Raportyjednorazowyjednorazowyjednorazowymiesięcznytygodniowytygodniowy
Updatejednorazowyjednorazowyjednorazowymiesięczny2tygodniowytygodniowy
Zaangażowanie specjalistów111122
Prowadzenie kampanii w sieci wyszukiwania
Prowadzenie kampanii w sieci reklamowej
Prowadzenie kampanii w YT
Prowadzenie kampanii dla kampanii produktowych (GMC)xx
Analiza konkurencji
Analiza rynku
Szczegółowa analiza rynku i konkurencjix
Maksymalna ilość nowych promocji miesięcznie (promocje, aktualizacje banerów itp)124