Prowadzenie kampanii Google Ads

Kampanie Google Ads

Udział reklam internetowych w marketingowym torcie rośnie z roku na rok, przyciągając miliardy dolarów inwestycji w Polsce i na świecie. Nic w tym dziwnego – to właśnie reklamy Google oparte na Google Marketing Platform cechują się zarówno skutecznością, jak i efektywnym wykorzystaniem każdej wydanej złotówki. Poznaj Google Ads – reklamy, które odmienią Twój biznes i przeniosą go w cyfrowy świat.

KLUCZOWE OBSZARY DZIAŁAŃ

Nasze działania nad kampaniami Google Ads dzielimy na trzy kluczowe obszary w skład których wchodzą:

  1. Wdrożenie narzędzi Google Marketing Platform
    1. Utworzenie i konfiguracja konta Google Ads
    2. Utworzenie i konfiguracja konta Google Analytics
    3. Utworzenie i konfiguracja konta Google Tag Manager
    4. Konfiguracja pozostałych usług jak Google Moja Firma, Search Console czy Youtube
    5. Synchronizacja usług między sobą
    6. Utworzenie raportu w Google Data Studio
    7. Utworzenie celi oraz mierzenia konwersji e-commerce
    8. Audyt strony
    9. Analiza rynku i konkurencji
  2. Prowadzenie kampanii
    1. Po poprawnym wdrożeniu rozpoczynamy prace nad przygotowaniem struktury kampanii
    2. Tworzymy reklamy
    3. Przygotowujemy słowa kluczowe
    4. Stale analizujemy postępy prac i poprawiamy wyniki (optymalizacja)
    5. Wprowadzamy zmiany na życzenie klienta
    6. Raportujemy postępy i wyniki naszych działań
  3. Audyt i stała optymalizacja

Czym jest Google Marketing Platform?

Google Marketing Platform to kompleksowe centrum kontroli reklamy internetowej dające cyfrowym biznesom niemal nieograniczone możliwości. Ta platforma zawiera zarówno intuicyjne narzędzia stworzone dla małych biznesów, jak i zaawansowane opcje pozwalające ogromnym korporacjom na konkurowanie na międzynarodowym rynku.

Na Google Marketing Platform składają się narzędzia takie jak Analytics, Data Studio, Tag Manager, manager kampanii, ankiety czy Search Ads 360. Razem te moduły pozwalają nie tylko na uruchomienie akcji reklamowych, ale także na ich monitorowanie w czasie rzeczywistym. Dostarczają one również danych dotyczących ruchu na stronie i toczących się na niej działań podejmowanych klientów. To wszystko pozwala na precyzyjne mierzenie efektywności kampanii, a także ich lepsze dopasowanie do wymagań klientów.

Usługi Google Ads w najlepszym wydaniu

Na usługi Google Ads składa się wiele elementów, które dopiero razem pozwalają osiągać spektakularne wyniki. Dzięki ponad dekadzie doświadczenia zbieranego w reklamie internetowej różnych branż dokładnie wiemy, czego potrzeba właśnie Twojej stronie internetowej. Właśnie dlatego nasza oferta obejmuje kompleksowe, a przy tym zróżnicowane działania, które pozwalają na indywidualne dopasowanie strategii do profilu firmy i założonych przez nią celów.

Specjalnie dla naszych klientów przygotowaliśmy dedykowane pakiety usług, które pozwolą skutecznie mierzyć się z pojawiającymi się wyzwaniami związanymi z marketingiem internetowym. Wśród nich są:

  1. Wdrożenie Google Ads
  2. Prowadzenie Kampanii
  3. Audyt i raportowanie

Wdrożenie Google Ads

Wdrożenie Google Ads to jednorazowa usługa stworzona z myślą o biznesach potrzebujących solidnych podstaw do dalszego rozwijania reklamy internetowej. Pozwala ona na wybranie optymalnych ustawień konta z uwzględnieniem preferencji i celów danej strony internetowej. Wdrożenie Google Ads w danej witrynie obejmuje między innymi:

  • Utworzenie konta Google Ads
  • przypisanie użytkowników
  • ustawienie zabezpieczeń na koncie
  • skonfigurowanie płatności
  • przypisanie stosownych ustawień dla Youtube, sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej
  • synchronizacje z: Google Ads, Youtube, Google Search Console, Google Moja Firma, Merchant Center, GMT.
  • Wdrożenie CSS-a
  • Przygotowanie podstaw remarketingu.

Ta usługa doskonale sprawdzi się zarówno w przypadku zwykłych stron internetowych, jak i biznesów e-commerce. Zapewni ona wszelkie podstawowe narzędzia niezbędne przy bieżącym monitorowaniu kampanii, jak i przy ich tworzeniu od podstaw, dając firmie niezależność przy wszelkich dalszych działaniach.

Prowadzenie kampanii Google Ads

Kampanie Google Ads otaczają nas w każdym miejscu w sieci – już czas, by Twoja firma też mogła się w ten sposób pokazać. To prosty i niemal natychmiastowy sposób na zwiększenie ruchu, a co za tym idzie sprzedaży w branży e-commerce. Reklamy Google Ads wyróżnia także w pełni edytowalna treść reklamy, wykorzystanie sztucznej inteligencji czy możliwość niestandardowej konfiguracji kampanii. To wszystko sprawia, że działania z Google Marketing Platform przynoszą spektakularne efekty.

Marketing Google Ads w wydaniu Kaizen Marketing rozpoczyna się od wdrożenia szeregu narzędzi oferowanych przez Google niezbędnych do kompleksowego przeprowadzenia wszystkich działań. W początkowym okresie współpracy tworzymy niezbędną strukturę na koncie i dostosowujemy je do planowanych kampanii.

Następnie w porozumieniu z klientem promujemy produkty i usługi w ramach kampanii i tym samym pozyskujemy pierwsze dane o jej efektach. Zebrane informacje są dla nas podstawą do optymalizacji kolejnych etapów promocji – dzięki nim poprawiamy wskaźniki efektywności i prowadzimy testy skutkujące wprowadzeniem coraz to nowych korzystnych zmian w prowadzonych działaniach. Po zakończeniu tego etapu nieustannie prowadzimy prace mające na celu utrzymanie dobrych wyników, a także wdrażamy innowacyjne elementy kampanii pojawiające się w całym okresie naszej współpracy.

Tak kompleksowe podejście umożliwia nam szybkie wygenerowanie ruchu w witrynie przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów prowadzonych prac. Co jednak najważniejsze, nasze doświadczenie i dogłębna znajomość narzędzi Google Ads pozwala nam stawiać naszych klientów przed ich konkurencją w każdym możliwym obszarze reklamy internetowej.

Audyt konta Google Ads

Gdy firma nie zaczyna prowadzenia kampanii od zera, z pewnością cennym narzędziem w dalszym tworzeniu reklam internetowych będzie dla niej audyt konta Google Ads.

Audyt Google Ads w naszym wykonaniu jest przeprowadzany dwuetapowo. Jego pierwsza część pozwala on na wykrycie błędów w technicznych aspektach prowadzenia konta; badana jest konfiguracja, pojawiające się powiadomienia czy kwestie innych pojawiających się utrudnień. Drugi etap naszych działań obejmuje natomiast weryfikację standardów jakości. W tej części usługi określamy poziom spełnienia wytycznych dostarczonych przez Google na danej stronie oraz rekomendujemy niezbędne zmiany. Nasz audyt Google Ads zawiera także dogłębną analizę strategii reklam oraz wyników prowadzonych kampanii, co pozwala na wykrycie ewentualnych problemów także na etapie realizacji planów marketingowych.

Dlaczego warto zainwestować w Google Ads?

  • Reklamy Google Ads są zaraz po SEO głównym źródłem ruchu oraz sprzedaży w większości prosperujących e-commerców.
  • Reklamy Google Ads wyświetlają się praktycznie od razu. Bywają jednak przypadki gdzie posiadamy niski wynik jakości lub stawka za kliknięcie jest bardzo wysoka co uniemożliwia nam ciągłą emisję reklam.
  • Możemy w pełni modelować treść reklamy. Nie mamy takiej możliwości w SEO.
  • Docieramy do użytkowników w sieci reklamowej wyświetlając im reklamy graficzne bądź wideo.
  • Skutecznie wypromujemy aplikację.
  • Możemy pozyskiwać połączenia telefoniczne bezpośrednio z reklamy
  • Możemy utworzyć reklamę tylko na mapy
  • Możemy tworzyć niestandardowe kombinacje do osób które już były na naszej stronie
  • Wykorzystując sztuczną inteligencję Google możemy podnieść skuteczność sprzedaży naszych produktów

Prowadzenie kampanii w Google Ads

Etapy pracy na koncie Google Ads dzielimy na dwa obszary:

  1. Zanim zaczniemy budować ruch płatny z wyszukiwarki musimy wdrożyć wszystkie niezbędne narzędzia Google.
  2. Po wdrożeniu przechodzimy do utworzenia struktury na koncie.
  3. Następnym etapem jest uruchomienie kampanii i zbieranie pierwszych danych.
  4. W czwartym etapie prac koncentrujemy się nad poprawą wskaźników efektywności poprzez prowadzenie testów oraz wprowadzanie istotnych zmian.
  5. Piąty etap polega na skalowaniu wyników
  6. Po osiągnięciu zadowalających wyników kampanii prowadzimy prace w celu utrzymania wyników
  7. Siódmy etap to innowacje i nowości. Stale podnosimy jakość prowadzonej usługi poprzez poprawianie i doskonalenie kampanii. Unowocześniamy ją i wdrażamy testy bet.

Kampanie Google Ads to bardzo dobre narzędzie do szybkiego wygenerowania ruchu w witrynie. Niestety w przypadku wielu branż konkurencja wymusza bardzo wysokie stawki za każde kliknięcie co przekłada się na wysoki koszt tej metody promocji. Celem naszych działań jest bycie lepszym od konkurenta w każdym możliwym obszarze.

Konkurencja w Google Ads

Stale podnosimy wynik jakości reklam tak aby przebić konkurencję w licytacji. Stale monitorujemy działania konkurencji i jeśli tylko naruszają one dozwolone praktyki zgłaszamy to do Google. Naszym celem jest wówczas całkowite wyłącznie działań konkurencji lub starania o nałożenie kar i banów jeśli działania znacznie naruszają regulamin.

Dbamy o widoczność naszych kampanii na frazy brandowe. Nasze działania prowadzimy w taki sposób, że nie kanibalizuje to prac nad SEO.

Co wyróżnia moją ofertę?

Nie interesują nas półśrodki – właśnie dlatego w naszej ofercie znajdują się tylko i wyłącznie usługi kompleksowe oparte na holistycznym podejściu do marketingu. Pozwala nam to na ustalenie spójnej strategii komunikacji oraz stworzenie listy celów, które możemy w stanie realizować za pomocą wielu narzędzi lub kanałów.

Szersze spojrzenie nie oznacza jednak, że nie interesują nas cenne szczegóły. Monitoring postępów jest dla nas szczególnie ważny ze względu na koncepcję performance marketingu, na której opieramy się w codziennej pracy. Zakłada ona, że każde nasze działanie powinno mieć wymierne efekty poparte przez twarde dane dostarczane przez całą gamę narzędzi analitycznych. To właśnie one stanowią podstawę każdego naszego kroku, co przekłada się na większą precyzję działań, a co za tym idzie – na lepsze wyniki.

Wybierając nasze usługi z zakresu Google Ads otrzymujesz jednak nie tylko raporty i lepsze wyniki sprzedażowe, ale przede wszystkim bezcenne know how. To właśnie ono jest podstawą sukcesu naszych klientów, który powielamy w przypadku każdej kolejnej kampanii. Nasze doświadczenie zbieraliśmy przez ponad dekadę pracując dla klientów z najróżniejszych branż co sprawia, że odnajdziemy się w każdym środowisku – jak długo celem będzie udana kampania.

DLACZEGO KAMPANIE GOOGLE ADS z ADRIAN ANDRZEJCZYK?

  1. Podchodzimy kompleksowo do prowadzonych działań. Patrzymy holistycznie na wyniki w całym przedsiębiorstwie
  2. Każdy ze specjalistów posiada ponad 10 letnie doświadczenie. Zjedliśmy zęby na kampaniach w Google i Facebook
  3. Działania naszych specjalistów były wyróżniane przez Google
  4. Każdy specjalista posiada wszystkie certyfikaty Google potwierdzające kompetencje zawodowe
  5. Nie posiadamy obsługi klienta. Kontaktujesz się bezpośrednio ze specjalistą.

Cennik Google Ads

Podany cennik nie stanowi oferty handlowej a pełni jedynie rolę informacyjną. Każdy klient otrzymuje indywidualną wycenę.

Przy budżetach mediowych do 50tys zł/mcWdrożenie Google Ads  Prowadzenie konta Google Ads  
UsługaREGULARBUSINESSPREMIUMREGULARBUSINESSPREMIUM
jednorazowo wdrożenie konta Google Ads450 zł750 zł900 zł   
jednorazowo wdrożenie konta Google Ads e-commerce600 zł900 zł1 200 zł   
Koszt prowadzenia konta Google Ads   900 zł1 350 zł1 800 zł
Koszt prowadzenia konta Google Ads dla e-commerce   750zł + 5%*1000zł + 5%*1500 + 5%*
Zaangażowanie miesięczne4h5h6h6h9h12h
Utworzenie konta Google Ads
przypisanie użytkowników
ustawienie zabezpieczeń na koncie
skonfigurowanie płatności (faktur, karty)
Ustawienia konta
Ustawienia dla sieci wyszukiwania
Ustawienia dla sieci reklamowej
Ustawienia dla YT
Utworzenie alertów i powiadomień
Synchronizacja z Google Ads
synchronizacja z YT
synchronizacja z GSC
synchronizacja z Google Moja Firma
synchronizacja z Merchant Center
synchronizacja z GTM
Konfiguracja GTM
konfiguracja Merchant Center
wdrożenie CSS
konfiguracja GA
wdrożenie śledzenia e-commerce z poziomu Google Ads
konfiguracja celów Google Ads
przygotowanie remarketingu
utworzenie podstawowych list remarketingowych
dodanie list wykluczających frazx
dodanie listy wykluczających miejsc docelowychx
wgranie list wykluczających miejsc docelowychx
skrypt sprawdzający czy link jest poprawnyx
skrypt sprawdzający anomalie na konciexx
skrypt pogodowyxxxx
inne zaawansowane skryptyxxxxx
Raportyjednorazowyjednorazowyjednorazowymiesięcznytygodniowytygodniowy
Updatejednorazowyjednorazowyjednorazowymiesięczny2tygodniowytygodniowy
Zaangażowanie specjalistów111122
Prowadzenie kampanii w sieci wyszukiwania
Prowadzenie kampanii w sieci reklamowej
Prowadzenie kampanii w YT
Prowadzenie kampanii dla kampanii produktowych (GMC)xx
Analiza konkurencji   
Analiza rynku   
Szczegółowa analiza rynku i konkurencji   x
Maksymalna ilość nowych promocji miesięcznie (promocje, aktualizacje banerów itp)   124