Strategia marki

Marki aby odnieść sukces w przestrzeni online powinny się wyróżnić na tle konkurencji pracując nad efektem “wow” wypracowanym przez ponadprzeciętne świadczenie usług, kreatywne podejście do realizacji działań posprzedażowych i przekraczanie oczekiwań konsumentów. Firmy muszą skupić społeczność wokół swoich marek. Może się to odbywać poprzez tworzenie grup z wykorzystaniem social mediów. Marka w swojej działaniach powinna pytać klientów o zdanie jednocześnie angażując ich w proces powstawania produktu. W swojej komunikacji przedsiębiorstwo może skracać dystans tworząc poziome relacje z odbiorcami poprzez pokazanie pracowników czy firmy od środka. Marka pokazuje swoją „ludzką twarz” także poprzez przyznawanie się do błędów, dotrzymywanie obietnic czy indywidualne podejście do każdego z klientów. Osobną kwestię stanowi estetyka w marketingu, która bezpośrednio wpływa na kapitał marki. Obejmuje trzy dziedziny takie jak: projektowanie produktu, komunikacja, projektowanie przestrzenne. Estetyka wzbudza zadowolenie i satysfakcję klientów, zapewnia i zwiększa lojalność. Tworzy element wyróżniający markę na tle konkurencji i jest trudna lub niemożliwa do skopiowania. Hiperkonkurencyjność branż, ilość komunikatów marketingowych, które codziennie otrzymuje odbiorca wymusza kształtowanie strategii w zakresie estetyki. Przekłada się ona na tworzenie reklam, stron internetowych, aplikacji i innych narzędzi promocji.

Już na początku współpracy przygotuję strategię komunikacji dla Twojej marki. Przeprowadzę Brief Marketingowy na podstawie, którego dobiorę optymalne rozwiązania zapewniający sukces przedsiębiorstwu.