Twitter Ads

Twitter Ads

Czym są Twitter Ads?

Twitter Ads to narzędzie umożliwiające użytkownikom tworzenie kampanii reklamowych w obrębie serwisu. Dzięki temu rozwiązaniu reklamy mogą docierać do ponad 330 milionów użytkowników tej platformy, ze szczególnym uwzględnieniem grup wybranych w parametrach kierowania kampanii. Twitter Ads pozwalają na dotarcie do nowych użytkowników, zyskanie followersów oraz monitorowanie wyników działań marketingowych w czasie rzeczywistym.

Rodzaje kampanii TwitterAds

Twitter wyróżnia trzy typy kampanii, które można wykorzystać na tej stronie. Są to:

  • Awareness Campaigns, czyli kampanie rozpoznawalnościowe, mające na celu osiągnięcie maksymalnych zasięgów promowanych treści.
  • Consideration Campaigns – kampanie mające na celu budowanie zainteresowania klienta przez generowanie wyświetleń, polubień, kliknięć czy zainstalowań aplikacji.
  • Conversion Campaigns – kampanie mające na celu wypracowanie maksymalnej ilości konwersji.

Formaty reklam Twitter Ads

Oprócz rodzajów kampanii, Twitter Ads przewidział także kilka formatów reklam, w których możemy wybierać podczas tworzenia komunikatów reklamowych. Są to:

  • Promowany tekst – reklama wyglądająca jak standardowy tweet, o długości maksymalnie 280 znaków. Każdy link wykorzystany w tekście obniża ten limit o 23 znaki, co w praktyce daje 257 znaków na post reklamowy.
  • Promowany obraz – reklama zawierająca tekst mieszczący się w ww. granicach oraz obraz (rekomendowane wymiary: powyżej 600 pikseli szerokości, wysokość dowolna).
  • Promowany GIF – reklama zawierająca tekst oraz zapętlone wideo powtarzające się w nieskończoność bez konieczności kilkania przycisku odtwarzania.
  • Promowana ankieta – reklama, która skłąda się z pytania oraz kilku odpowiedzi, na które głosują użytkownicy platformy.
  • Promowane konto – reklama zawierająca krótki opis oraz odnośnik do promowanego profilu.