Ozark is a portfolio theme designed for all types of creative websites. It was built based in the latest trends in design style and typography choices.

Address

63739 Street B:9 City, Country

Phone

1-900-333-333

Wdrożenie Google Ads

Kampanie i wdrożenia Google Ads. Poznaj Google Marketing Platform

Szukasz efektywnego sposobu na reklamę w internecie? Poznaj nasze kampanie Google Ads, które pozwolą Ci pokazać swoje usługi i produkty szerokiej publiczności, która tylko czeka przed ekranem, by dostrzec Cię w tłumie innych internetowych biznesów.

Czym są reklamy Google Ads (AdWords)?

Reklamy Google Ads stanowią zdecydowaną większość wszystkich reklam, na jakie użytkownik może natrafić w internecie. Wśród nich wyróżniamy reklamy tekstowe wyświetlane w wynikach wyszukiwania, a także banery graficzne, które pojawiają się na stronach należących do sieci reklamowej Google, obejmującej miliony witryn z całego świata. Szacuje się, że Google Ads pozwolą każdemu reklamodawcy dotrzeć do nawet 90% użytkowników na całym świecie – możesz więc mieć pewność, że znajdą się wśród nich także Twoi klienci.

Dlaczego warto wdrożyć Google Ads także w Twojej firmie?

Reklamy Google Ads niosą ze sobą szereg korzyści, które nie mogą zostać pominięte przez żadnego przedsiębiorcę. Co więcej, będą one procentowały w biznesach z każdej branży – oczywiście pod warunkiem, że dana firma pokaże się w internecie.

Dzięki Google Ads:

  • Dotrzesz do 90% użytkowników w Polsce, którzy korzystają z internetu i stron powiązanych dzięki sieci reklamowej Google.
  • Uzyskasz natychmiastowo widoczne efekty tuż po uruchomieniu kampanii reklamowej.
  • Zmierzysz efekty każdej podjętej akcji promocyjnej i zoptymalizujesz swój budżet przeznaczony na marketing.
  • Przyciągniesz potencjalnych klientów – także tych, którzy nawet wcześniej nie wiedzieli, że chcą się nimi stać!

Wdrożenie i reklamy Google Ads 

Decydując się na wdrożenie Google Ads możesz mieć pewność, że wszystkie powyższe korzyści staną się częścią Twojej działalności. Biorąc pod uwagę nasze wieloletnie doświadczenia w prowadzeniu kampanii i przygotowaniu kont Google Ads,
mój blog umożliwi Tobie w kompleksowy i stuprocentowo poprawny sposób wprowadzić Google Marketing Platform do Twojej firmy.

Najistotniejszą częścią wdrożenia Google Ads jest między innymi:

  1. Przygotowanie audytu Google Ads (jeśli klient posiada) inaczej zaczniemy od pkt 2.
  2. Utworzenie konta Google Ads połączone z ustawieniem uprawnień użytkowników. Już na etapie przygotowania konta upewnimy się, że każda osoba ma do niego pełny i stuprocentowo bezpieczny dostęp.
  3. Ustawienie niezbędnych synchronizacji i konfiguracji. Google Merchant Center umożliwia połączenie z wieloma usługami w ramach jednej platformy. Dzięki tej funkcji w ramach naszego wdrożenia Google Ads będziesz mógł operować takimi narzędziami jak: Google Moja Firma, Google Merchant Center, Google Search Console czy Youtube, który stanowi część sieci reklamowej Google.
  4. Wprowadzenie niezbędnych ustawień dotyczących sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, płatności, faktur czy karty. Dzięki temu po zakończeniu wdrożenia będziesz mógł sprawnie zarządzać kontem Google Ads bez martwienia się o formalności.
  5. Przygotowanie remarketingu oraz utworzenie podstawowych list remarketingowych. 

Poniżej lista działań, które powinieneś wdrożyć w swojej firmie:

W wersji REGULAR

  • Utworzenie konta Google Ads
  • przypisanie użytkowników
  • ustawienie zabezpieczeń na koncie
  • skonfigurowanie płatności (faktur, karty)
  • Ustawienia konta
  • Ustawienia dla sieci wyszukiwania
  • Ustawienia dla sieci reklamowej
  • Ustawienia dla YT
  • Utworzenie alertów i powiadomień
  • Synchronizacja z Google Ads
  • synchronizacja z YT
  • synchronizacja z GSC
  • synchronizacja z Google Moja Firma
  • synchronizacja z Merchant Center
  • synchronizacja z GTM
  • Konfiguracja GTM
  • konfiguracja Merchant Center
  • wdrożenie CSS
  • konfiguracja GA
  • wdrożenie śledzenia e-commerce z poziomu Google Ads
  • konfiguracja celów Google Ads
  • przygotowanie remarketingu
  • utworzenie podstawowych list remarketingowych

W wersji BUSINESS:

  • dodanie list wykluczających fraz
  • dodanie listy wykluczających miejsc docelowych
  • wgranie list wykluczających miejsc docelowych

 

W wersji PREMIUM:

  • dodanie skryptów na koncie

Adrian Andrzejczyk

High Performance Marketing

All Author Posts