Skip to main content
AA2 — 11

Przeczytaj, posłuchaj lub obejrzyj.

Moje publikacje znajdziesz w wielu różnych miejscach, na stronach agencji, w blogach branżowych, na YouTube w prasie drukowanej i online.

Zachęcam do zapoznania się z moimi publikacjami.  

Sprawdź moje publikacje:

Książki

  1. Data Driven Marketing, Helion, Gliwice: 2024.
  2. SEO Marketing, Helion, Gliwice: 2022.

Prasa drukowana:

  1. ANALITYKA W CENTRUM UKŁADU SEO–GOOGLE ADS, https://magazyndigital.pl/reklama-platna-vs-ruch-organiczny/
  2. 13 różnic między Universal Analytics a Google Analytics 4, https://ewp.pl/13-roznic-miedzy-universal-analytics-a-google-analytics-4/
  3. 5 metod wyznaczania budżetu reklamowego, https://www.magazyn-ecommerce.pl/artykul/5-metod-wyznaczania-budzetu-reklamowego
  4. Zwiększenie ROAS i przychodu w kampaniach SEM dla e-commerce, https://www.magazyn-ecommerce.pl/artykul/zwiekszenie-roas-i-przychodu-w-kampaniach-sem-dla-e-commerce
  5. Jak w najlepszy sposób zaplanować strategię w marketingu internetowym?, https://www.magazyn-ecommerce.pl/artykul/jak-w-najlepszy-sposob-zaplanowac-strategie-w-marketingu-internetowym

Prasa online:

  1. Nowa era analityki, czyli najważniejsze wady i zalety GA4, https://nowymarketing.pl/a/38810,nowa-era-analityki-czyli-najwazniejsze-wady-i-zalety-ga4
  2. Analityka w 2022 roku – jak zbudować fundament digital marketingu zgodny z prawem?, https://marketingprzykawie.pl/artykuly/analityka-w-2022-roku-jak-zbudowac-fundament-digital-marketingu-zgodny-z-prawem/
  3. #239 Jak sklepy komunikowały promocje Black Friday 2018, https://blog.i-systems.pl/239-jak-sklepy-komunikowaly-promocje-black-friday-2018/
  4. Jak w sklepie internetowym tworzyć opisy produktów, które sprzedają? Część 1: teoria, https://ekomercyjnie.pl/jak-w-sklepie-internetowym-tworzyc-opisy-produktow-ktore-sprzedaja-czesc-1-teoria/
  5. Jak w sklepie internetowym tworzyć opisy produktów, które sprzedają? Część 2: przykłady, https://ekomercyjnie.pl/jak-w-sklepie-internetowym-tworzyc-opisy-produktow-ktore-sprzedaja-czesc-2-przyklady/

Blogi:

  1. DMP vs. CDP – jakie są różnice?, https://cubegroup.pl/blog/dmp-vs-cdp-jakie-sa-roznice/
  2. Strategiczne spojrzenie na GA4, https://cubegroup.pl/ga4-strategiczne-spojrzenie/
  3. Market Insights – nowość w Google Merchant Center, https://delante.pl/market-insights-nowosc-w-google-merchant-center/
  4. CASE STUDIES LITEX GARDEN, https://delante.pl/klienci/litexgarden/
  5. Jak wdrożyć śledzenie e-commerce w GA i Google Ads?, https://delante.pl/sledzenie-ecommerce/
  6. Metody kierowania w sieci GDN AdWords, https://delante.pl/metody-kierowania-w-sieci-gdn-adwords/
  7. Google Ads to nie tylko rebranding, https://delante.pl/google-ads-to-nie-tylko-rebranding/
  8. DIY – Raporty Biznesowe DoubleClick, http://semahead.pl/blog/diy-raporty-biznesowe-doubleclick.html
  9. Specyfikacja pliku produktowego Google Merchant Center, https://delante.pl/specyfikacja-pliku-produktowego-gmc/
  10. Specyfikacja reklam graficznych Google Ads, https://delante.pl/reklamy-graficzne-google-ads/
  11. Czym są reklamy Google Ads? Poradnik, https://delante.pl/czym-sa-reklamy-google-ads/
  12. Google Ads Image Specification, https://delante.co/google-image-ads-sizes-and-specification/
  13. Wykorzystaj potencjał Google Marketing Platform, https://delante.pl/google-marketing-platform/
  14. Google Merchant Center Product Feed Specification, https://delante.co/google-merchant-center-product-feed-specification/
  15. Ile kosztuje reklama w Google AdWords?, https://delante.pl/ile-kosztuje-reklama-w-google-adwords/
  16. Zwiększanie konwersji w Google Ads na różnych etapach procesu sprzedażowego, https://delante.pl/zwiekszanie-konwersji-google-ads/

Artykuły na LinkedIn

  1. Dedykowane modele atrybucji GA4 w BQ
  2. Reprezentatywność danych GA4
  3. Server Side Tracking – Sposób na dobre dane.
  4. GA4 – 1st party data & 1st party cookies
  5. #StrategieCookieless – Jak żyć w świecie bez ciasteczek? (1)
  6. GA4 vs UA – różnice w konwersji
  7. Strategiczne spojrzenie na GA4

MULTIMEDIA:

Podcasty

  1. „GA4 w chmurze”. Pomówmy o marketingu odc.13 z Deva Group
  2. „GA4 – święty Graal czy gorący kartofel. Najważniejsze wady i zalety”. Online marketing day.
  3. „Google Analytics 4 – wszystko, co musisz wiedzieć przed wdrożeniem GA4”. Cudnie o marketingu odc. 1

Webinary:

  1. #111 Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group. https://premium-consulting.pl/podcast-wyzszy-poziom-marketingu/111-jak-wlasciwe-dane-moga-pomoc-nam-w-robieniu-lepszego-marketingu-wywiad-z-adrianem-andrzejczykiem-head-of-analytics-w-cube-group/
Wywiady:
  1. SEMKRK#19 BIG – CyberFolks https://www.youtube.com/watch?v=e0IXWP305Uw
  2. Jak raportować efekty pozycjonowania?. iCEA Group. https://www.youtube.com/watch?v=gwQS8JWykmA

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I SZKOLENIA:

  1. Data Analytics Forum 2023, Rzeczpospolita – „GA4 – święty Graal czy gorący kartofel. Największe wady i zalety nowego Google Analytics”
  2. SemKRK 19 BIG – „Jak ubrać swoje GA pod SEO?”
Wykłady:
  1. Uczelnia Łazarskiego w Warszawie – Wykładowca od 2021
  2. Szkoła Grafiki Komputerowej – Wykładowca od 2023
  3. Dni Kariery WSEI – prelegent.
  4. Dni Kariery WSZIB – prelegent.
Szkolenia:
  1. InMKTG 2023
  2. InMKTG 2023
  3. Wyzwanie analityczne w Cube Group 2022 (8 dniowy cykl szkoleniowy, łącznie 12h zajęć)

POZOSTAŁA AKTYWNOŚĆ

  1. KUEK – członek od 2022
  2. KUEK – mentor w 2022
  3. Heroify – ekspert od analizy danych w 2022
  4. WSEI – prezes koła naukowego eMarketing

PROWADZĘ NEWSLETTER
- DOPISZ SIĘ DO LISTY

Regularnie dzielę się wiedzą, nowościami i poradami z szerokiego spectrum danych, technologii i marketingu. Zapraszam do pezpłatnego zapisu na newsletter. 

Bezpłatna subskrypcja newslettera