CUX jest polskim startupem oferującym technologię do automatyzacji procesów UX. Platforma posiada szereg funkcjonalności pomagających zrealizować ten cel. Do najważniejszych należą:
- Analiza zachowań użytkowników. To analizy ilościowe zachowań na stronie lub aplikacji. Do ciekawych metryk należą zoom, rage click czy rage key press, chaotyczne zachowania czy odświeżanie. Pozwalają lepiej zrozumieć zachowania na stronie i wyłapać problematyczne obszary. Analizy szybko wskazują newralgiczne punkty przeglądanej strony. Mogą szybko dostarczyć hipotez i rekomendacji.
- Analiza lejków. CUX umożliwia zaprojektowania ścieżki podróży użytkowników w witrynie w postaci lejków. Analiza procentu realizacji poszczególnych mikrokonwersji pozwala na szybkie zdiagnozowanie ewentualnych problemów.
- Mapy cieplne. To standardowe raporty znane również wśrod innych programów tego typu. CUX wyróżnia się na tle konkurencji szerszymi możliwościami w zakresie segmentacji danych. Możecie wywołać mapy cieplne dla określonych grup użytkowników wyodrębnionych z analizy zachowań użytkowników czy analizy lejków.
- Nagrania wizyt. To popularne narzędzie, stosowane także wśród konkurencyjnych rozwiązań. Na uwagę zasługuje możliwość segmentacji danych w oparciu o analizy zachowań użytkowników czy lejków.
- Cele. CUX integruje się z GTM i Google Analytics. Możecie zaimportować konwersje z waszych narzędzi analitycznych lub zaprojektować własne. Na etapie filtrowania danych możecie wykorzystać ustawienia tagów i triggerów w GTM.
- Alerty. Rozbudowane alerty w CUX pozwalają na szybki feedback w przypadku wystąpienia niepożądanych zachowań w witrynie. Często nie mamy możliwości, aby prowadzić obserwacje na żywo a alerty mogą pomóc wam zautomatyzować ten proces.
Post by
Adrian Andrzejczyk
May 17, 2024 12:14:30 AM
May 17, 2024 12:14:30 AM
Comments