CHĘTNIE DZIELĘ SIĘ WIEDZĄ
Moje publikacje znajdziesz w wielu różnych miejscach, na stronach agencji, w blogach branżowych, na YouTube w prasie drukowanej i online.
Zachęcam do zapoznania się z moimi publikacjami.





Zachęcam do zapoznania się z moimi dotychczasowymi publikacjami.
Książki
- Data Driven Marketing, Helion, Gliwice: 2024.
- SEO Marketing, Helion, Gliwice: 2022.
Prasa drukowana: - ANALITYKA W CENTRUM UKŁADU SEO–GOOGLE ADS, https://magazyndigital.pl/reklama-platna-vs-ruch-organiczny/
- 13 różnic między Universal Analytics a Google Analytics 4, https://ewp.pl/13-roznic-miedzy-universal-analytics-a-google-analytics-4/
- 5 metod wyznaczania budżetu reklamowego, https://www.magazyn-ecommerce.pl/artykul/5-metod-wyznaczania-budzetu-reklamowego
- Zwiększenie ROAS i przychodu w kampaniach SEM dla e-commerce, https://www.magazyn-ecommerce.pl/artykul/zwiekszenie-roas-i-przychodu-w-kampaniach-sem-dla-e-commerce
- Jak w najlepszy sposób zaplanować strategię w marketingu internetowym?, https://www.magazyn-ecommerce.pl/artykul/jak-w-najlepszy-sposob-zaplanowac-strategie-w-marketingu-internetowym
Artykuły na LinkedIn - Rozwiązanie problemów z not set
- DIY: Backup danych z Universal Analytics
- Gotowy skrypt: prześlij dane z Google Sheets do GA4, przez Measurement Protocol.
- Wykluczenie referral w GA4 – gotowy skrypt do GTM.
- Dedykowane modele atrybucji GA4 w BQ
- Reprezentatywność danych GA4
- Server Side Tracking – Sposób na dobre dane.
- GA4 – 1st party data & 1st party cookies
- #StrategieCookieless – Jak żyć w świecie bez ciasteczek? (1)
- GA4 vs UA – różnice w konwersji
- Strategiczne spojrzenie na GA4
Blogi i prasa online: - Tajna broń marketera – analityka uruchomiona z poziomu CDN, MajesticSeo Blog, https://blog.majestic.com/pl/analizy-przypadkowbadania/tajna-bron-marketera-analityka-uruchomiona-z-poziomu-cdn/
- Nowa era analityki, czyli najważniejsze wady i zalety GA4, https://nowymarketing.pl/a/38810,nowa-era-analityki-czyli-najwazniejsze-wady-i-zalety-ga4
- Analityka w 2022 roku – jak zbudować fundament digital marketingu zgodny z prawem?, https://marketingprzykawie.pl/artykuly/analityka-w-2022-roku-jak-zbudowac-fundament-digital-marketingu-zgodny-z-prawem/
- #239 Jak sklepy komunikowały promocje Black Friday 2018, https://blog.i-systems.pl/239-jak-sklepy-komunikowaly-promocje-black-friday-2018/
- Jak w sklepie internetowym tworzyć opisy produktów, które sprzedają? Część 1: teoria, https://ekomercyjnie.pl/jak-w-sklepie-internetowym-tworzyc-opisy-produktow-ktore-sprzedaja-czesc-1-teoria/
- Jak w sklepie internetowym tworzyć opisy produktów, które sprzedają? Część 2: przykłady, https://ekomercyjnie.pl/jak-w-sklepie-internetowym-tworzyc-opisy-produktow-ktore-sprzedaja-czesc-2-przyklady/
- Odkryj potencjał hurtowni danych i BigQuery, https://cubegroup.pl/blog/odkryj-potencjal-hurtowni-danych-i-bigquery
- DMP vs. CDP – jakie są różnice?, https://cubegroup.pl/blog/dmp-vs-cdp-jakie-sa-roznice/
- Strategiczne spojrzenie na GA4, https://cubegroup.pl/ga4-strategiczne-spojrzenie/
- Market Insights – nowość w Google Merchant Center, https://delante.pl/market-insights-nowosc-w-google-merchant-center/
- CASE STUDIES LITEX GARDEN, https://delante.pl/klienci/litexgarden/
- Jak wdrożyć śledzenie e-commerce w GA i Google Ads?, https://delante.pl/sledzenie-ecommerce/
- Metody kierowania w sieci GDN AdWords, https://delante.pl/metody-kierowania-w-sieci-gdn-adwords/
- Google Ads to nie tylko rebranding, https://delante.pl/google-ads-to-nie-tylko-rebranding/
- DIY – Raporty Biznesowe DoubleClick, http://semahead.pl/blog/diy-raporty-biznesowe-doubleclick.html
- Specyfikacja pliku produktowego Google Merchant Center, https://delante.pl/specyfikacja-pliku-produktowego-gmc/
- Specyfikacja reklam graficznych Google Ads, https://delante.pl/reklamy-graficzne-google-ads/
- Czym są reklamy Google Ads? Poradnik, https://delante.pl/czym-sa-reklamy-google-ads/
- Google Ads Image Specification, https://delante.co/google-image-ads-sizes-and-specification/
- Wykorzystaj potencjał Google Marketing Platform, https://delante.pl/google-marketing-platform/
- Google Merchant Center Product Feed Specification, https://delante.co/google-merchant-center-product-feed-specification/
- Ile kosztuje reklama w Google AdWords?, https://delante.pl/ile-kosztuje-reklama-w-google-adwords/
- Zwiększanie konwersji w Google Ads na różnych etapach procesu sprzedażowego, https://delante.pl/zwiekszanie-konwersji-google-ads/
MULTIMEDIA:
Podcasty i webinary
- DANE KLUCZEM DO POPRAWY BIZNESU | ADRIAN ANDRZEJCZYK| EOP Z GOŚCIEM odc.12, E-commerce oczami praktyków, nagranie
- „GA4 w chmurze”. Pomówmy o marketingu odc.13 z Deva Group
- „GA4 – święty Graal czy gorący kartofel. Najważniejsze wady i zalety”. Online marketing day.
- „Google Analytics 4 – wszystko, co musisz wiedzieć przed wdrożeniem GA4”. Cudnie o marketingu odc. 1, link
- #111 Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group. https://premium-consulting.pl/podcast-wyzszy-poziom-marketingu/111-jak-wlasciwe-dane-moga-pomoc-nam-w-robieniu-lepszego-marketingu-wywiad-z-adrianem-andrzejczykiem-head-of-analytics-w-cube-group/
Wywiady:
- SEMKRK#19 BIG – CyberFolks https://www.youtube.com/watch?v=e0IXWP305Uw
- Jak raportować efekty pozycjonowania?. iCEA Group. https://www.youtube.com/watch?v=gwQS8JWykmA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I SZKOLENIA:
- Data Analytics Forum 2023, Rzeczpospolita – „GA4 – święty Graal czy gorący kartofel. Największe wady i zalety nowego Google Analytics”
- SemKRK 19 BIG – „Jak ubrać swoje GA pod SEO?”
Wykłady:
- Uczelnia Łazarskiego w Warszawie – Wykładowca od 2021
- Szkoła Grafiki Komputerowej – Wykładowca od 2023
- Dni Kariery WSEI – prelegent.
- Dni Kariery WSZIB – prelegent.
Szkolenia:
- InMKTG 2023
- InMKTG 2023
- Wyzwanie analityczne w Cube Group 2022 (8 dniowy cykl szkoleniowy, łącznie 12h zajęć)
POZOSTAŁA AKTYWNOŚĆ
- KUEK – członek od 2022
- KUEK – mentor w 2022
- Heroify – ekspert od analizy danych w 2022
- WSEI – prezes koła naukowego eMarketing
Przyszłość danych – Czyli analityka predykcyjna w praktyce
Video player – PRZYSZŁOŚĆ DANYCH – Click to play video