Publikacje SEM/PPC/e-commerce

Poniżej kilka dotychczas napisanych artykułów o tematyce SEM, analityce internetowej oraz e-commerce:

Koniec ze standardowymi reklamami tekstowymi! Jak łatwo przejść z STA do ETA?

Użytkownicy kont, na których są utworzone standardowe reklamy, nie utracą do nich dostępu, ale nie będzie już możliwości tworzenia ich ani edycji już istniejących.

Czytaj Publikację

Poznaj nowe możliwości Customer Match

Teraz oprócz adresów email możemy dodawać dane teleadresowe czy numery telefonów klientów.

Czytaj Publikację

Take Advantage of Google Marketing Platform Potential

Your services will work better together, combine them. Use the potential of innovative Performance Marketing solutions. It’s time for a unique service – Google Marketing Platform finally available.

Czytaj Publikację

What Are Google AdWords?

Here we’ll explain what Google AdWords are, show their display possibilities, discuss their features and business applications.

Czytaj Publikację

Zmiany w ulepszonym CPC (eCPC)

W czerwcu 2017 wejdą w życie zmiany dotyczące strategii ustalania stawek eCPC

Czytaj Publikację

DIY – Raporty Biznesowe DoubleClick

W tym przewodniku przedstawię sposoby na generowanie, zapisywanie, pobieranie lub planowanie, tworzenie i stosowanie etykiet czy Kolumn raportowania i udostępnianie ich.

Czytaj Publikację

Don’t Miss Out on Google Ads New Features!

Change from Adwords to Google Ads has never been a mere rebranding move – apart from the facelift, lots of brand new features were introduced this year by Google.

Czytaj Publikację

Efekt synergii – jak przekuć działania offline na sukces kampanii PPC?

Integracja działań offline z online w celu zwiększenia skuteczności działań PPC powinna być uwzględniana już na etapie media planu.

Czytaj Publikację

Google AdWords Image Ads Specification

Looking for essential information about Google AdWords image ads? In this post, you’ll find the most important info.

Czytaj Publikację

Wykorzystaj potencjał Google Marketing Platform

Twoje usługi działają lepiej razem. Połącz je. Wykorzystaj potencjał innowacyjnych rozwiązań Performance Marketingu. Czas na Google Marketing Platform.

Czytaj Publikację

Google Merchant Center Product Feed Specification

Regardless of whether you are launching your first Google Merchant Center promotional campaign, or whether you’ve got several already running, a properly implemented product feed is a must.

Czytaj Publikację

Jak nie tworzyć kampanii AdWords?

Zebraliśmy 12 najczęściej popełnianych podczas planowania i prowadzenia kampanii błędów, które sprawią, że działania w AdWords nie będą odpowiednio skuteczne.

Czytaj Publikację

Ile kosztuje reklama w Google AdWords?

Poznaj dostępne modele rozliczeń, formy płatności czy działanie budżetów, przebieg aukcji oraz to co ma wpływ na pozycję reklamy, dowiedz się jaka jest wysokość opłat agencyjnych.

Czytaj Publikację

Centrum Audio

Poniższy case study dotyczy szeregu działań w obrębie kampanii Google Ads, przeprowadzonych dla firmy Centrum Audio w celu zwiększenia ilości zamówień przy zachowaniu ROAS na poziomie minimum 600%. Przeczytaj jak wygenerowaliśmy 152% więcej zamówień przy ROAS 890%.

Czytaj Publikację

Jak wdrożyć śledzenie e-commerce w GA i Google Ads?

Aby móc podejmować trafne decyzje potrzebujemy danych. W przypadku sklepów internetowych najważniejszą informacją są dane o transakcji.

Czytaj Publikację

Metody kierowania w sieci GDN AdWords

Metody kierowania reklam w Google Display Network, poznaj przykłady zastosowania oraz dowiedz się jak skutecznie je wykorzystać.

Czytaj Publikację

Google Ads to nie tylko rebranding

Podczas CEE Agency Day 2018 w Rydze Google ogłosiło nadchodzące zmiany. Google AdWords zostanie zastąpione Google Ads, ale to nie jedyna zmiana. Przeczytaj, czego się spodziewać i jakie nowości czekają na Ciebie w Google Ads!

Czytaj Publikację

Specyfikacja pliku produktowego Google Merchant Center

Nieważne, czy rozpoczynasz promocję za pośrednictwem Google Merchant Center, czy też Twoje kampanie produktowe już są emitowane, potrzebujesz mieć poprawnie wdrożony plik produktowy.

Czytaj Publikację

Specyfikacja reklam graficznych Google AdWords

Przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące reklam graficznych AdWords.

Czytaj Publikację

Czym są reklamy Google AdWords?

W dzisiejszym artykule wyjaśnię czym są reklamy Google AdWords, gdzie się wyświetlają, jakie mają możliwości i zastosowania.

Czytaj Publikację

Case study: Jak zwiększyć przychody e-sklepu o 154%?

Branża sportowa i turystyczna charakteryzuje się dużą konkurencyjnością co sprawia, że dotarcie do klienta wymaga nieszablonowych rozwiązań i ciągłej optymalizacji kampanii.

Czytaj Publikację

Napisz do firmy, czyli rozszerzenie SMS Click-to-Message Ads

By ułatwić internautom szybkie i skuteczne wyszukiwanie, reklamy Adwords były dotychczas rozszerzalne o lokalizację, opinie, możliwość pobrania aplikacji czy połączenia telefoniczne.

Czytaj Publikację

Jak w sklepie internetowym tworzyć opisy produktów, które sprzedają?

Według badań przeprowadzonych m.in. przez Fireclick czy Forrester Research wynika, że sklepy internetowe notują średnią konwersję na poziomie 2-3%. W najlepszych witrynach sprzedaż znacznie przewyższała średnią osiągając znacznie lepsze rezultaty.

Czytaj Publikację

Jak w sklepie internetowym tworzyć opisy produktów, które sprzedają? Część 2: przykłady

AIDA oraz różne warianty tej metody są powszechnie stosowane przez copywriterów.

Czytaj Publikację

Najnowsze Artykuły

Najnowsze artykuły znajdziesz na moim profilu LinkedIn. Zachęcam do obserwowania.

Copyright anndrzejczyk.com.pl
Strona korzysta z plików cookies