Skip to main content

Piwik.pro – profesjonalna analiza customer journey

Projektowanie ścieżki klienta stało się prawdziwą podstawą współczesnego marketingu. Nic w tym dziwnego – w dzisiejszych czasach klienci coraz częściej muszą się bowiem poruszać w gąszczu cyfrowych i analogowych kanałów. Szlak wśród nich może wytyczyć platforma Piwik.pro – pod warunkiem, że znajdzie się ona w naszych rękach.

Czym jest Piwik.pro?

Piwik.pro to wielozadaniowa platforma przeznaczona do monitorowania oraz zarządzania czynnościami marketingowymi dla całych marek – niezależnie od ich wielkości. Oferuje ona szeroką gamę narzędzi analitycznych, które kompleksowo łączą ze sobą funkcje najróżniejszych platform i pozwalają w wygodny sposób operować działaniami reklamowymi w cyfrowym świecie. Dzięki temu Piwik.pro może pomóc Twojej firmie:

  • Zarządzać opcjami prywatności w obrębie strony internetowej
  • Monitorować wyniki poszczególnych działań marketingowych
  • Zoptymalizować customer journey i sprawić, że każde zetknięcie klienta z marką będzie prawdziwą przyjemnością.
  • Zyskać pełen obraz działań i kompleksowo podejmować decyzje dotyczące dalszych kroków w reklamie internetowej.
  • Analizować interakcje między zespołami i ich poszczególnymi członkami
  • Zoptymalizować komunikację wewnętrzną, jak i zewnętrzną w firmie.

Funkcje i moduły Piwik.pro

Firma Piwik.pro oferuje swoim klientom 4 podstawowe narzędzia, które wspólnie mogą im umożliwić osiąganie wszystkich powyższych celów. W ofercie tego przedsiębiorstwa znajdują się między innymi:

Analytics. To platforma do kompleksowej analizy ścieżki klienta w wielu kanałach. Pozwala ona śledzić zachowania klientów strony w różnych miejscach w internecie, zarówno przed, jak i po logowaniu. Umożliwia ona również obserwację zachowania zespołów oraz dzielenie się wiedzą w ich obrębie. Piwik.pro Analytics to narzędzie, które dzięki jednemu pulpitowi pozwala kontrolować działania w całej firmie – i to w formie wygodnych raportów i podsumowań, dostępnych kilkoma kliknięciami.

Tag Manager. Jedna platforma, która sprawia, że wszystkie marketingowe narzędzia IT są pod ręką. Pozwala ona na konfigurację, wdrożenie oraz debugowanie tagów bez pomocy specjalistów w dziedzinie informatyki. To zaawansowane narzędzie świetnie sprawdzi się na stronach internetowych, w cyfrowych produktach czy specjalnie zabezpieczonych obszarach.

Customer Data Platform. Platforma zbierająca dane o klientach i tworząca profile ich zachowań. Potężne narzędzie przeznaczone do optymalizacji ścieżek klienta oraz dopasowywania działań marketingowych do ich wymagań. Daje ona możliwość podglądu informacji o zarówno pojedynczym kliencie, jak i o danej ich grupie, dzięki czemu można jak na dłoni zobaczyć, czego potrzebują odbiorcy produktów.

Consent Manager. Jedno miejsce do zarządzania zgodnością stosu marketingowego. Dzięki niemu możesz przyspieszyć swoje narzędzia i strony internetowe zgodnie z RODO UE, kalifornijską ustawą CCPA, brazylijską LGPD i innymi przepisami dotyczącymi prywatności na całym świecie.

Funkcje Piwik Pro:

  • dostęp do surowych danych,
  • brak limitów domen hostowanych na jednej instancji,
  • zbudowane na podstawie click house,
  • zaawansowane panele analityczne,
  • zaawansowane narzędzia modelowania artybucji. Standardowe modele atrybucji wraz z możliwością konfigurowania własnych.
  • łączenie wielu różnych funkcjonalności poprzez CDP, Z Tag Managerem i Analityką. Consent Manager zapewnia dostarczenie dodatkowych danych.

Bezpieczeństwo z Piwik PRO

Jeśli prywatność i bezpieczeństwo ma dla Ciebie wartość. Z tego jest znany Piwik Pro. System jest hostowany w bezpiecznej chmurze. Istnieje także możliwość instalacji na własnych lub wskazanych serwerach.

Dedykowany produkt dla:

  1. Agencji rządowych.
  2. Spółki skarbu państwa.
  3. Branży healthcare.
  4. Branża finansowa.

Piwik PRO a Google Ads

Piwik poprawnie rozpoznaje UTM i wszystkie dany są importowane – dane o kliknięciach, reklamie czy kampanii. System integruje się również z Google Search Console.

Customer Data Platform

Na podstawie danych behawioralnych tworzone są profile użytkowników. Mogą być wzbogacane o bazę danych z CRM. Umożliwia to personalizację strony dla wybranych grup odbiorców. Dane mogą być wykorzystywane w ramach zaawansowanych strategii z wykorzystaniem wielu różnych narzędzi e-mail marketingu, remarketingu czy prowadząc marketing wewnątrz serwisu.

Alternatywa dla standardowych DSP opartych o 3rd party cookies. Piwik PRO opiera się 1st party cookie.

Cennik wdrożenia

W przypadku gdy posiadasz już Google Analytics 360 i chcesz całkowicie przejść na Piwik PRO to pomogę w agregacji danych różnych narzędzi do jednego panelu analitycznego.

Cennik Piwik PRO claud:

  • wersja raportowa:
    • licencja do 2mln (€7 500) i do 5mln (€13 500)
    • wdrożenie €1000 jednorazowo
  • razem z CDP (pakiet 4):
    • do 2mln (€10 000) i do 5mln (€18 000)
    • wdrożenie €2000 jednorazowo

Na cenę wpływa ilość akcji na miesiąc. Kontrakty są zawsze roczne. Podany cennik stanowi zaproszenie do oferty handlowej. Każda oferta przygotowywana jest indywidualnie.

Analiza Piwik.pro w dobrych rękach

Piwik.pro oferuje swoim użytkownikom ogromne możliwości – pod warunkiem, że ci będą wiedzieli, jak z nich skorzystać. Dla osoby niezwiązanej zawodowo z marketingiem i reklamą stuprocentowe wykorzystanie wszystkich opcji, które kryją się w tej platformie, może okazać się wyzwaniem. Na szczęście my nie będziemy mieli z tym żadnego problemu.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w analizie i marketingu mam możliwość spojrzenia na dane oferowane przez Piwik.pro z zupełnie nowej perspektywy. Doskonale znam wszystkie opcje ukryte w tej platformie i wiem, jak wykorzystać je, by jeszcze bardziej poprawić Twoje działania marketingowe. Dzięki indywidualnemu podejściu połączonemu z nowoczesnymi technologiami będę mógł pokazać Ci na jak wiele stać nowoczesną reklamę.

Tags:
Post by Adrian Andrzejczyk
Dec 13, 2023 2:35:20 AM

Comments